ایران قهرمان پیکارهای بین‌المللی کاراته مردان بابلسر

تیم جمهوری اسلامی ایران با شکست تیم های امارات، عمان و افغانستان قهرمان پیکارهای بین‌المللی کاراته بابلسر در بخش مردان شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ایرنا، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته بابلسر در بخش مردان با شرکت ۵۰۰ کاراته کا از کشورهای امارات، عمان، افغانستان و ایران به مدت سه روز تا صبح امروز۳۰ بهمن ماه در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد که با قهرمانی تیم ایران پایان یافت.

تیم افغانستان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و عنوان سوم به کشور عمان اختصاص داده شد.

در این دوره از رقابت ها شرکت کنندگان در ۳۸ وزن و هفت رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان به مصاف هم رفتند.

آیین اهدای جوایز رقابت ها، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار بابلسر، نایب رئیس شورای شهر بابلسر، رئیس هیات کاراته استان، رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران و خاورمیانه، سرپرست شهرداری هادی شهر، فرمانده نیروی انتظامی بابلسر، رئیس اداره ورزش و جوانان رئیس هیات کاراته بابلسر برگزار شد.

رییس هیات کاراته مازندران در ارتباط برگزاری مسابقات کاراته استان و چرخه انتخاباتی برای این دوره از رقابت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در کاتا و کمیته با حضور ۷۰۰ ورزشکار آقایان و بانوان در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

رجبی اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با محوریت شهید شاخص کاراته مازندران روح الله سلطانی و شهید راه خدمت آتش نشان فداکار عبدالحسین پورصدیقی در رده سنی خردسالان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارشد.

وی در خصوص مسابقات بانوان گفت: در پایان تیم‌های آمل، قائمشهر، سلمانشهر و فریدونکنار به صورت مشترک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات کاراته مازندران تصریح کرد: هیات کاراته مازندران بیش از ۱۵ هزار ورزشکار را تحت پوشش دارد و در چهار سال گذشته ۱۲ یادواره شهدا را برگزار و ۲۱ مدال قهرمانی آسیایی و جهانی را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا کرد.

رجبی افزود: مسابقه آقایان قهرمانی استان هم در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر برگزار شد که هیات کاراته نوشهر در سکوی نخست ایستاد و سلمانشهر به مقام دوم رسید و شهرستان قائمشهر عنوان سومی را کسب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا