هدف مهم فدای شوی انتخاباتی آقای رئیس!

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته پنجم رقابت های سوپرلیگ قرار است در تاریخ ۲۸ بهمن ماه برگزار شود

برنامه برگزاری این رقابت ها در شرایطی چیده شد که طبق اعلام فدراسیون کاراته رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان دوازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز اینکه تنها دوهفته فاصله زمانی بین این دو رقابت وجود دارد از نظر علم ورزشی برای بازیکنانی که در عرصه قهرمانی فعالیت می کنند، اصلا منطقی نیست.

تصمیم گیرندگان تیم ملی برای دور کردن حاشیه اقدام به دعوت بازیکنان امید به اردوهای تیم ملی کردند بازیکنانی که در رده سنی امید در رقابت‌های آسیایی و جهانی برابر کشورهایی چون کامبوج تن به شکست دادند حتی در رقابت‌های سوپرلیگ نیز در هفته های گذشته برابر بازیکنان گمنام با اختلاف امتیازات بالا شکست خوردند
و اینکه فدراسیون کاراته در تلاش برای برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ کاراته آنهم تنها دو هفته مانده به رقابت های انتخابی تیم ملی در حالی می باشد که؛ کمیته فنی و کادر تیم ملی هیچ سهمیه و امتیازی برای این رقابت ها جهت ورود به تیم ملی در نظر نگرفته است و نفرات برتر رنکینگ سوپر لیگ واجد شرایط به حضور در اردوهای تیم ملی نیستند آن هم در وضعیتی که سایر رشته های ورزشی بیشترین ورودی به اردوهای تیم ملی را از درون رقابت‌های لیگ خود انتخاب میکنند.

مطمئنا فاصله دو هفته ای تا رقابتهای انتخابی تیم ملی در عملکرد بازیکنان در تاتامی سوپرلیگ تاثیر می گذارد و در این بین تیم هایی که با هزینه های گزاف و بدون اسپانسر پای به این رقابت ها میگذارند متضرر خواهند شد. چه بسا اگر ورزشکاران با تمام توان خود در رقابت‌های سوپرلیگ به میدان بروند و آسیب ببینند آیا فدراسیون کاراته در قبال آنها احساس مسئولیت خواهد کرد!؟ سوالی که با توجه به عملکرد فدراسیون کاراته در چهار سال گذشته پاسخ مشخصی دارد. خیر!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا