روحانی: برای شکست دانشگاه آزاد برنامه داریم/ هدف ما قهرمانی است

سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست. 

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: هفته دوم از رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که ما دو بازی مهم با تیم‌های اول و سوم جدول خواهیم داشت. دو بازی که شاید سرنوشت تیم‌های برتر این فصل را مشخص خواهد کرد. ما ابتدا برابر پاس فراجا بازی خواهیم کرد و در ادامه با دانشگاه آزاد پیکار خواهیم داشت.

وی در مورد شرایط تیم خود برای این دو بازی مهم گفت: تقابل بهترین‌های کاراته ایران که در این سه تیم حضور دارند، می‌تواند جذابیت‌های این رشته را به تصویر بکشید. ما برای این دیدار مرتضی نعمتی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم، ولی در سایر بخش بخش شرایط خوب است. البته که دانشگاه آزاد تیمی قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی است که برای شکست آنها برنامه داریم.

سرمربی بیمه تعاون در خصوص به خدمت گرفتن یک کاتاروی ترکیه‌ای گفت: دانشگاه آزاد شهرجردی را در ترکیب دارد و ما برای رسیدن به پیروزی نیاز داشتیم یک کاتاروی سطح بالا را به ترکیب اضافه کنیم که با «علی صفی اوغلو» به توافق رسیدیم. در کاتای تیمی هم تیم تبریز را داریم که در پیکار با تیم رقیب که نماینده استان مرکزی است، می‌توانند پیروز شوند. فکر می‌کنم این هفته مسابقات در بخش کاتا جذاب‌تر باشد.

روحانی ادامه داد: بدون شک حضور کاراته کاهای صاحب نام خارجی در سوپر لیگ هم جذابیت مسابقات را بالا می‌برد و هم به کاراته ایران کمک کند. این موضوع در بخش کاتا اهمیت بیشتری دارد، چرا که کاتاروهای ما برای رسیدن به سکوهای جهانی هم نیاز به تجربه بیشتری دارند و هم باید بیشتر با رقبای سطح بالا پیکار کنند.

وی در پایان گفت: سوپر لیگ کاراته با وجود حضور شش تیم، کیفیت بالایی دارد و باید از مظلومی و نوروزی که برای تدارک و حضور تیم بیمه تعاون در لیگ برتر تلاش زیادی کردند، تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا