برگزاری مسابقات کاراته بسیج بوشهر گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی

مسابقه کاراته بسیج استان بوشهر در ۲ بخش کاتا و کومیته در رده‌های سنی خردسالان،‌ نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمیدرضا شفیعی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: این مسابقه با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار این رشته در ۲ بخش کاتا و کومیته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مسئول هیئت کاراته بسیج استان بوشهر هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بین ورزشکاران این رشته و تداوم این مسابقات دانست و بیان کرد: در بخش کاتا، علی مبارکی، عرفان شهامت‌زاده اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک به محمد سجاد فولادی و امیر حسین مبارکی رسید.

وی افزود: در کومیته وزن منفی ۲۲ کیلوگرم خردسالان، علی زنده‌بودی، آروین فتحی و سارو شاه محمدی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شفیعی اضافه کرد: در کومیته وزن منفی ۲۷ کیلوگرم خردسالان، امیرعلی منفردی و مجتبی رازقی‌پور و یاسان زارع خفری اول تا سوم شدند.

مسئول هیئت کاراته بسیج استان بوشهر افزود: کومیته منفی ۳۰ کیلوگرم نونهالان، محمد صادق احدی مقام دوم، علیرضا احمدی و مهدی مستوفی و در کومیته منفی ۳۰ کیلوگرم نونهالان امیرحسین مبارکی، امیرحسین پسنده و حمیدرضا عرفان منش اول تا سوم شدند.

وی گفت: در کومیته ۳۷ کیلوگرم نونهالان ابوالفضل دوستدار امین انصاری و سجاد بستان کللی و در کومیته نوجوانان منفی ۴۵ کیلوگرم، علی مبارکی، عرفان شهامت‌زاده و حسین امیر یزدانی و محمد عرفان منش رتبه‌های برتر را کسب کردند.

شفیعی اظهار داشت: در کومیته جوانان ۷۰ کیلوگرم نیز محمد جواد اکبرخواه و امیرحسین معتمدیان اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک به امیر حسین محمودی و محمد جواد فولادی رسید.

مسئول هیئت کاراته بسیج استان بوشهر اضافه کرد: در کومیته بزرگسالان آزاد نیز ماهان تنگستانی، علیرضا شفیعی و آرین ایلانی اول تا سوم شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا