تیم ملی بزرگسالان، رکورد زد

 پایان سومین روز رقابت های آسیایی ازبکستان تیم ملی بزرگسالان کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان بدون فینالیست به کار خود پایان داد.

به گزارش کاراته نیوز، تیم ملی کاراته ایران، در آخرین رقابت آسیایی خود پیش از ورود سیدحسن طباطبایی به فدراسیون کاراته، کشور ژاپن را برای رقابت به چالش می کشید اما امروز تیم کاراته ایران قافیه را به تیم های نظیر کویت، قرقیزستان، عراق و ویتنام باخت.

در شرایط فعلی دیگر نیازی نیست در جدول مسابقات به دنبال بازیکنان ژاپنی باشیم بلکه باید امیدوار باشیم با کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان و هند رو در رو شویم تا حداقل به مدال برنز مسابقات دست پیدا کنیم.

مدیریت حسن طباطبایی، آتشی به جان کاراته ایران انداخت که شاید برای قرارگیری در مسیر درست و بازپسگیری جایگاه از دست رفته خودمان نیاز به معجزه داشته باشیم.

پیشنهاد ما به مسببین این نتایج فاجعه بار این است که کادر فنی آقایان و بانوان به همراه مسئولین مربوطه فدراسیون کاراته با یک عذرخواهی و استعفا دسته جمعی به دلیل کوچک شمردن نام ایران عزیزمان، از آسیب بیشتر به پاره تنمان جلوگیری کنند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. حرف حق دقیقا اینها باید همگی استعفا بدهند،ولی چه فایده که هرکس دیگه ای بیاد چون مشکل از پایه و اساس خرابه بازهم نتایج خوبی به دست نمیاد،تو انتخابی ها حق خوری میشه و هرکس بیشتر سوگلی فدراسیون و رییس و کادرفنی باشه انتخاب میشه هم تو آقایان هم تو بانوان متاسفانه اینجوریه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا