خرمی: مشکلات مالی دلیل کاهش تیم‌های سوپر لیگ کاراته است/ اسفندماه مسابقات را به پایان می‌رسانیم

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: مشکلات مالی دلیل عدم حضور تیم‌های بیشتر در سوپر لیگ کاراته است و برخی تیم‌ها با وجود اعلام آمادگی اما نتوانستند منابع مالی را فراهم کنند.

 

به گزارش کاراته نیوز سعید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آغاز سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: سوپر لیگ امسال کاراته در بخش آقایان با حضور ۶ تیم و در بخش بانوان با حضور ۹ تیم آغاز شد. سال گذشته ۸ تیم در سوپر لیگ آقایان حضور داشتند که برای فصل جدید دو تیم انصراف دادند و در نهایت تصمیم به برگزاری مسابقات با حضور ۶ تیم گرفته شد.

 

 

 

وی در خصوص علت انصراف این تیم‌ها عنوان کرد: عمدتاً به دلیل مشکلات مالی است و تیم‌ها وضعیت اقتصادی را مدنظر قرار  دادند و نتوانستند هزینه‌ها را پرداخت کنند. عمده تیم‌هایی که در سوپر لیگ شرکت نکردند به خاطر عدم تامین منابع مالی بود. این تیم‌ها حتی تا دقیقه ۹۰ پای کار بودند و ما نیز برای این تیم‌ها زمان بیشتری را در نظر گرفتیم تا بتوانند خود را به مسابقات برسانند، اما در نهایت نتوانستند اسپانسرها را راضی به ادامه حضور در لیگ کنند.

 

 

 

” فصل گذشته سوپر لیگ با بی‌نظمی‌هایی همراه بود و در نهایت مسابقات ۸ ماه طول کشید. سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای عدم تکرار این اتفاق دارد؟”، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال گفت: به امید خدا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم سوپر لیگ را در ۶ هفته برگزار خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که در  اسفندماه بتوانیم مسابقات را به پایان برسانیم. اگر در سال گذشته نیز مشکلات پیش آمد به خاطر کرونا و عدم موافقت با برگزاری مسابقات بود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا