کارت مربیگری کتیرایی باطل شد/ افتضاحی دیگر توسط مدیران فدراسیون کاراته

طبق اخبار تایید شده به نظر می رسد تیم ملی امید پسران درحالی وارد میدان مسابقه می شوند که کارت مربیگری سرمربی این تیم به دلیل تخلف صورت گرفته باطل شده و او اجازه نشستن بر روی صندلی مربیگری ( کوچینگ ) را ندارد.

به گزارش کاراته نیوز، طبق اخبار تایید شده، در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان و زمانی که مسابقات نوجوانان در حال برگزاری بود، یکی از مربیان همراه تیم ملی با کارت مربیگری کتیرایی وارد سالن مسابقات شد که با نظارت مسئولین برگزاری مسابقات، کارت مربیگری کتیرایی باطل شد تا او از نشستن بر روی صندلی مربیگری (کوچینگ) محروم شود.

 

بی شک این اتفاق تبعات بزرگی برای کاراته ایران دارد که به واسطه مدیریت مدیران فدراسیون کاراته برای ایران رخ داد. سوال اول اینکه چرا آقایان، قسمت آسیابری، حسین سمندر، ابوالقاسم پایدار، موسی گنج زاده، علیرضا فرهادی و سایر مربیان به این مسابقات اعزام شدند و در کلاس مربیگری ثبت نام نشدند!؟

 

چرا فدراسیون کاراته شأن و منزلت مربیان را تا این اندازه کوچک می کند، آن هم به واسطه حضور بدون حقوق آنها در اردوی تیم های ملی، اعزام به صورت گلچین نفرات و عدم ثبت نام و پرداخت هزینه آنها در کلاس های مربیگری تا پس از این اتفاق کاراته ایران را به عنوان یک کشور فقیر و متقلب بشناسند.

 

امیدواریم مسئولین فدراسیون کاراته به خصوص آقای طباطبایی و محسن آشوری که به همراه تیم در ترکیه حضور دارند توانایی پاسخگویی به رسوایی های مدیریتی اخیر از جمله عدم خرید تجهیزات، عدم ثبت نام مربیان در کلاس های مربیگری و … را داشته باشند. پاسخگویی در رابطه با نتایج ناامید کننده جهانی را به آنها ارفاق می کنیم

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. چرا اینقدر بی انظباطی داره فدراسیون؟از طرفی تجهیزات کامل نمیبرند و بازیکن کیکن میشه به خاطر نبود تجهیزات و از طرفی به خاطر ندونم کاری های یه مربی و فدراسیون باید کارت مربیگری آقای کتیرایی باطل بشود اینجوری تر و خشک باهم میسوزند،تازه من موندم چرا کتیرایی کارتش رو داده؟اگه خودش داده که اشتباه کرده ولی اگه فدراسیون زورش کرده که کارت رو بدهد باید فدراسیون جوابگو باشد و جواب درست بدهد نه اینکه فقط عذر خواهی بکند؛فکر کردید مسابقه جهانی مثل مسابقه های انتخابی و کاراته وان ایران بی نظم هست و فکر کردید میتونید با کارت دیگران کوچ رده دیگه ای بشید و داور نفهمه؟فکر کردید داوران خارج مثل داوران ایران کشک هستند؟متاسفم که توی ایران دختران باید کلاه حجاب و ساق دست و پا توی کاتا داشته باشند و اگه کلاهشون بیفته امتیاز کم میکنند مثل انتخابی البرز که ظاهرا این مورد اتفاق افتاده و دم مسابقه داور کلاه و ساق دست و پا را چک میکنه ولی آیدی کارت مربی را چک نمیکنه ببینه آیا واقعا اطلاعات آیدی کارت با مشخصات مربی یکی هست یا نه؛چند بار دیدم که میگم بوده مواردی که اصلا طرف کوچ نبوده ولی یا از آیدی کارت بازیکنان استفاده میکرده به عنوان مربی که بتونه روی صندلی کوچ بشینه یا میرفته خودش با فوتوشاپ آیدی کارت به عنوان مربی برای خودش درست میکرده هم توی کاتا و هم توی کومیته؛دیدم که میگم بوده وقتی فدراسیون توی انتخابی ها و کاراته وان ها میگه برید تست پی سی آر بدید،خیلی ها نمیرند تست بدهند بلکه با فوتوشاپ یه تست منفی درست میکنند و میآورند مسابقه،این کارها شاید توی مسابقات ایران جواب بده ولی توی مسابقات خارج جواب نمیده؛

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا