طباطبایی،رئیسی که حرفش خریدار ندارد

صبح امروز خبرگزاری مهر در شرایطی که منبع خبرش مشخص نبود از جایگزینی آتوسا گلشادنژاد بازیکن تیم ملی امید به جای رزیتا علیپور بازیکن تیم ملی بزرگسالان خبر نوشت. به گزارش کاراته نیوز، پس از رقابت های کشورهای اسلامی و لیگ جهانی ترکیه، رزیتا علیپور به دلیل سکوت و عدم حمایت فدراسیون کاراته از وی در برابر اعمال نفوذ داوری های غرض ورزانه در تمرینات اخیر تیم ملی شرکت نکرد.

بر همین اساس، سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در رابطه با دلخوری ملی پوش بانوان در مصاحبه با تسنیم به تلاش برای رفع سوءتفاهمات اشاره کرده بود. اما در شرایطی که هنوز هیچ خبری از نشست و یا پیگیری های این موضوع از طریق روابط عمومی فدراسیون کاراته اعلام نشده است.

خبرگزاری مهر، در خبری مدعی شد که آتوسا گلشادنژاد جایگزین رزیتا علیپور در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم شده است. در صورتی که این خبر مورد تایید باشد، به این منظور است که رئیس فدراسیون کاراته تنها اسم سمت خود را یدک می کشد و تصمیم گیرندگان فدراسیون افراد دیگری می باشند.

فدراسیون تحت مدیریت سیدحسن طباطبایی، در ماه های پایانی خود با حواشی متعددی دست و پنجه نرم می کند. البته بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده اند که سید حسن طباطبایی هیچ نقشی در تصمیم گیری های کلان فدراسیون ندارد و کسی در فدراسیون حرف او را قبول ندارد و از فرد دیگری دستور می گیرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا