واکنش هروی به‌تعویق دوباره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  ایرنا، پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود اردیبهشت برگزار شود که در ادامه تا مردادماه معوقه شد.

با این حال شنیده می‌شود اتحادیه کاراته آسیا این مسابقات را دوباره به تعویق انداخته و تاریخ جدید برگزاری پیکارها، آذرماه خواهد بود. این تعویق به درخواست ازبکستان، میزبان پیکارهای قهرمانی آسیا صورت گرفته است.

پیش از این لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، موجب کاهش انگیزه ملی‌پوشان کاراته شده بود و اکنون بلاتکلیفی در برگزاری قهرمانی آسیا مشکلات را افزایش داده است.

تیم ایران سال گذشته مسابقات جهانی امارات را به دلیل کرونای چند ملی‌پوش از دست داد و پس از آن هم در مراحل مختلف لیگ کاراته‌وان شرکت نکرد.

«شهرام هروی» سرمربی تیم ملی ایران در این خصوص به ایرنا گفت: با ۲ مربی ایرانی حاضر در سایر کشورها صحبت کردم و آنها تعویق مسابقات را تایید کردند. به طور قطع تعویق به اطلاع فدراسیون ایران نیز رسیده است.

وی ادامه داد: دیگر چاره‌ای نداریم و باید با لغو و تعویق مسابقات کنار بیایم. از قبل برنامه‌ریزی کردیم و تمرینات را ادامه خواهیم داد.

هروی افزود: بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا را در پیش داریم و طبق تصمیم قبلی، انتخابی برگزار خواهیم کرد تا ۲ تیم مجزا را برای حضور در این رویدادها گزینش کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا