ارباب: شایسته ترین نفرات عضو تیم ملی کاراته بانوان می شوند

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه شفافیت را اولویت کار قرار داده است گفت: شایسته ترین نفرات کاراته بانوان نمایندگان ایران در مسابقات حساس سال ۱۴۰۱ خواهند بود.

به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته درباره مراحل مسابقات انتخابی تیم ملی گفت:  با برگزاری مراحل مختلف رقابت های انتخابی که با حضورهمه مدعیان اوزان پنج گانه برگزار شد به یکی از اهداف اولیه خود  با موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان افزود:  نفرات برتر سوار بر کشتی تیم ملی با تمام توان روبه جلو حرکت خواهند کرد و هر کس بتواند شایستگی خود را به اثبات برساند نماینده ایران در رقابت های پیش رو خواهد بود. انچه که برای ما اصل است، توجه به شایسته سالاری است و هرکس شایستگی بیشتری داشته باشد به عنوان نماینده کاراته ایران معرفی خواهد شد.

ارباب یادآور شد: در این راستا نفرات برتر هر وزن پیوسته در رقابت های درون اردویی و طی مکانیسم هایی که در آینده اعلام خواهند شد محک می خورند تا در نهایت بهترین ها عازم رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی شوند. تمام تلاش من و کادر فنی این است که شفافیت را در اولویت کار خود قرار دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا