مهسا افسانه: کاتا برای من زندگی است/ از ملاقات خانواده کاتا احساس فوق العاده ای داشتم

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت های انتخابی کاتا تیمی و انفرادی بانوان امروز به پایان رسید و مهسا افسانه توانست در بخش انفرادی با کسب سکوی نخست به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

مهسا افسانه در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران درباره قهرمانی‌اش در مسابقات کاتای انتخابی تیم ملی زنان اظهار کرد: احساس فوق‌العاده‌ای داشتم. این احساس نه به خاطر قهرمانی، بلکه به خاطر اجتماع خانواده کاتا در کنار هم و تلاشی بود که از سوی تک‌تک دختران کاتارو می‌دیدم.

او ادامه داد: ۲ سال بود که هیچ مسابقه حضوری نداشتیم و ۴ سال بود که مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار نشده بود. دل‌تنگ این جو زیبا و بانشاط بودم و از این که دوباره در کنار دوستان یا حتی رقبایی که آنها را نمی‌شناختم، خوشحال بودم.

قهرمان باتجربه کاتای بانوان گفت: امیدوارم برگزاری این دور از مسابقه انتخابی، سرآغازی برای مسابقات بیشتر باشد. گرچه کرونا عرصه را بر همه تنگ کرده اما دختران ما نیاز به مسابقه دارند و در کنار هم، پیشرفت می‌کنیم.

افسانه در پاسخ به این سؤال که رمز این که همچنان با گذشت سال‌ها در اوج است گفت: کاتا برای من یک علاقه قلبی است. شاید بسیاری از قهرمان‌ها، صرفاً به دنبال مدال باشند و دست نیافتن به آن، در گذر زمان مأیوسشان کند اما برای من، کاتا زندگی است و انگیزه‌ای برای تلاش کردن و تسلیم نشدن. من در کاتا به انسان قوی‌تری تبدیل شدم.

کاتاروی برجسته ایران که ۲ سال پیش به جمع ۴ نفر برتر کاراته وان دوبی رسید همچنین گفت: از میان ۵ کاتارویی که از باشگاه ما در این مسابقات شرکت داشتند، ۲ نفر در کاتای انفرادی و ۳ نفر در کاتای تیمی روی سکو رفتند. پریسا رحمانی  اگر در سوی مقابل جدول بود ممکن بود حریف من در فینال باشد. این موفقیت را حاصل کنار هم بودن و ایمان به کاری می دانم که با هم انجام می‌دهیم و لذتی که از کاتا می‌بریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا