عذرخواهی کردیم و امیدواریم گنج‌زاده را ببخشند

رئیس فدراسیون کاراته گفت: معذرت‌ خواهی شفاهی خود را اعلام کرده‌ایم و امیدواریم که مسئولان سجاد گنج‌زاده را ببخشند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز علیرضا سمندر درمورد شکست سجاد گنج‌زاده، نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته ایران و حذف وی به دلیل اعتراض‌های غیرمعقول اظهار داشت: بازی‌ها در روز آخر حساسیت خاصی دارد. من به سجاد حق می‌دهم که ناراحت باشد. سرمربی ژاپنی‌ها اعتراض کرد و متاسفانه اعتراض وی هم مورد قبول واقع شد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: من به دوستانم گفته بودم که امروز به ما سخت مدال می‌دهند، چون ما مدال‌هایمان را کسب کرده‌ایم و با ۳ مدال طلا در حال حاضر قهرمان آسیا هستیم. داوری مبارزه سجاد مشکلی نداشت و من رفتار سجاد را تایید نمی‌کنم، اما به وی حق می‌دهم.
رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: سرمربی باید ورزشکارش را آرام می‌کرد. گنج‌زاده سال گذشته همین حریف را در حالی که از وی عقب بود شکست داده بود. امروز انتظار بیشتری از گنج‌زاده داشتم. به هر حال داوران وی را فعلاً محروم کرده اند و نمی‌تواند برای کسب مدال برنز هم تلاش کند.
سمندر تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نظر داوران تغییر کند؛ در حال حاضر عذرخواهی شفاهی خود را اعلام کرده‌ایم و اگر مورد قبول واقع نشد، نامه ای را تنظیم و به مسئولان خواهیم داد تا شانس کسب مدال برنز را از سجاد نگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا