عسگری: حریفان المپیکی ام را آنالیز کرده ام/ امیدوارم در توکیو دل مردم ایران را شاد کنم

المپین کاراته کشورمان گفت: با آنالیزی که به همراه کادر فنی از حریفانم داشته ام، آن‌ها را زیر نظر گرفته ام.

به گزارش کاراته نیوز ؛ بهمن عسگری اولین المپین کاراته کشورمان در المپیک توکیو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی اخیر تیم ملی بیان کرد: در ابتدا باید از مسئولان ورزشی که باعث شدند این اردوی خوب برای ما تدارک دیده شود، تشکر کنم. شرایط بسیار خوبی در این اردو حاکم بود و با برنامه‌ریزی خوب کادرفنی روز به روز آماده و آماده‌تر می‌شویم.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان دیگر که در مسیر کسب سهمیه المپیک هستند به بالاترین حد از میزان آمادگی برسند. خدا را شکر من اولین نفری از تیم ملی کاراته آقایان بودم که سهمیه المپیک را کسب کردم و در حال آماده سازی خودم هستم تا مرداد ماه که مسابقات المپیک برگزار می‌می شود، با یک نمایش خوب دل مردم ایران را شاد کنم. المپین کاراته در پاسخ به این سوال که رقبای خود را تا چه میزان آنالیز کرده است، اظهار کرد: مطمئنا در این یک سال و نیم توسط خودم و کادر فنی رقبا را آنالیز کردم و شناخت کافی از آن‌ها دارم و می‌خواهم به تکنیک‌ها و تمریناتی که مد نظرم هست، برسم. مطمئناً همانطور که من حریفان را آنالیز می‌کنم آن‌ها هم در آن زمان کم کاری نکردند. باید در این زمان از نظر تکنیک به داشته‌های من اضافه شود تا بتوانم در توکیو نمایش خوبی داشته باشم.

عسگری درباره میزان آمادگی بدنی اش بیان کرد: متاسفانه به واسطه ویروس کرونا اردو‌های ما دیر تشکیل شد و سطح آمادگی بازیکنان کمی افت پیدا کرده است. نسبت به مرحله اول اردو‌ها از نظر آمادگی بهتر هستیم و مطمئنا هر چقدر جلوتر برویم بهتر می‌شویم تا در مسابقات المپیک به هدفی که داریم برسیم.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا