باقری: منتظر بازگشت چالاکی به اردوها خواهیم بود/ در انتظار خبرهای خوب پزشکان هستیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، گفت: در اردوهای تیم ملی جای فاطمه چالاکی خیلی خالی است و امیدواریم روند درمان و بهبود وی هر چه سریع‌تر انجام شود؛ همه ما در اردوها منتظر بازگشت چالاکی هستیم.

به گزارش کاراته نیوز افسانه باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم ملی بانوان اعزامی به مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان چین در حال حاضر چطور است، گفت: برای اعزام به این رقابت‌ها تمام شرایط لازم در اردوها را برای ملی‌پوشان فراهم کردیم تا آنها در آرامش کامل تمرین کنند و پس از آن راهی محل برگزاری مسابقات شوند. تیم ملی فردا سه‌شنبه راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد و ان‌شاءالله تیم در این رقابت‌ها نتیجه مطلوبی را کسب کند.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است امروز برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار بگیرد و آیا از شرایط وی باخبرهستید یا خیر، گفت: پس از جراحی مرحله اول، به خاطر التهابی که چشم او داشت، پزشکان او را از بیمارستان مرخص کردند تا پس از رفع التهاب چشم، جراحی مرحله دوم چشم چالاکی انجام شود. خوشبختانه پس از جراحی مرحله اول شرایط بینایی او گویا بهتر شده و امروز ساعت ۱۲ قرار است برای دومین بار تحت نظر پزشکان چشم چالاکی جراحی شود

باقری در ادامه صحبت‌های خود، گفت: امیدواریم که امروز پزشکان خبر خوبی را به جامعه کاراته بدهند و همه ما بی صبرانه منتظر شنیدن خبر خوب از سوی پزشکان هستیم. همه ما و اعضا تیم ملی کاراته برای بهوبد حال چالاکی دعا می‌کنیم و منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: چالاکی روحیه خیلی خوبی دارد و شرایط فعلی را پذیرفته است، چون امید زیادی برای بهبودی چشم چالاکی وجود دارد، وی از لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارد، به هر حال چالاکی یک قهرمان است که همیشه در تاتامی در کمترین زمان ممکن حریفان خود را آنالیز می‌کرد تا آنها را شکست دهد، پس چنین فردی با افراد عادی جامعه از لحاظ روحی و روانی متفاوت است و قطعاً او با این روحیه می‌تواند این شرایط را پشت سر بگذارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پایان، گفت: در اردوهای تیم ملی جای چالاکی خیلی خالی است، امیدواریم روند درمان و بهبود او هر چه سریع‌تر انجام شود تا در مسابقات مرحله بعدی کنار تیم باشد، همه ما در اردوها منتظر بازگشت چالاکی هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا