موسوی: نفراتی که رنکینگ خوبی داشتند به اردو دعوت شدند

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان گفت: برای حضور در لیگ جهانی مراکش کاراته کاهایی که رنکینگ خوبی دارند به اردو دعوت شده اند.

به گزارش کاراته نیوز ستاره موسوی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: طبق هماهنگی با فدراسیون، دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان از روز جمعه ۲۳ فروردین ماه در سالن شهید کبگانیان تهران آغاز می شود و تا زمان اعزام به لیگ جهانی مراکش ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سارا بهمن یار، طراوت خاکسار ، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی کاراته کاهای دعوت شده به این مرحله اردو هستند.

موسوی در پاسخ به این سوال که چرا اردوی تیم ملی بانوان با تاخیر آغاز شد، گفت: با توجه به مشکل سیستم گرمایشی هتل آکادمی نمی توانستیم از خوابگاه آن مکان برای اسکان کاراته کاها استفاده کنیم ضمن اینکه اردوی تیم های ملی پایه دختران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز در سالن شهید کبگانیان تهران برپاست.

وی ادامه داد: البته بعد از کمپ هایی که پیش از سال جدید داشتیم، کاراته کاها طبق برنامه ای که در اختیار داشتند، تمرینات میدانی و بدنسازی را دنبال کرده اند.

موسوی گفت: سال پرفشار و سختی را از نظر ترافیک کاری و حجمی مسابقات مختلف از جمله کاراته وان ها و رقابتهای قهرمانی آسیا که امتیازش برای ما اهمیت بالایی دارد، پیش رو داریم. علاوه بر مسابقه آسیایی، پیش از حضور در المپیک ۲۰۲۰ یک رقابت در ۳ وزن(ادغام اوزان المپیکی) نیز در فرانسه برگزار خواهد شد که اهمیت زیادی برای ما دارد.

وی افزود: تمام تمرکز ما ارتقاء کمی و کیفی رنکینیگ بانوان است تا جایگاه خوبی برای حضور در المپیک کسب کنند.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: تا این لحظه فقط ممکن است یک بار رویداد بزرگ المپیک برای ورزش کاراته اتفاق بیافتد بالطبع همه کشورها در تلاش هستند که بهترین نتایج برایشان رقم بخورد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

موسوی در مورد اینکه تیم بانوان در لیگ جهانی اتریش نتیجه خوبی کسب کرد، پیش بینی اش از لیگ مراکش چیست، گفت: فراز و فرودهای هر قهرمان یک موضوع طبیعی است و در همه رشته های ورزشی اتفاق می افتد نمی توانیم ورزشکار را همیشه در اوج نگه داریم.

وی ادامه داد: من خوشبین هستم و تمام تلاشم را می کنم که انشالله نتایج خوبی در لیگ مراکش هم برای تیم بانوان ایران رقم بخورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا