روحانی: مصدومیت گنج زاده و درفشی پور جدی نیست / المپیک پیش‌روست و باید امکانات در اختیار باشد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مصدومیت دو مهره کلیدی تیم جدی نیست و مشکلی برای ادامه تمرینات ندارند.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع اردو‌های تیم ملی کاراته گفت: اردو‌های جدید تیم ملی بعد از یک استراحت چند روزه از دیروز (یکشنبه ۱۸) فرورین شروع شده و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین درباره مصدومیت دو مهره کلیدی تیم کاراته کشورمان، سجاد گنج زاده و هامون درفشی پور گفت: هر دو آن‌ها آسیب دیدگی دارند که که البته زیاد جدی نیست و مشکلی برای ادامه تمرینات ندارند.

مربی تیم ملی کاراته درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: نفرات دعوت شده به اردو ثابت هستند و به دلیل حساسیت مسابقات پیش رو و اینکه مسابقات گزینشی المپیک هستند کسی به اردو اضافه یا اینکه از اردو حذف نخواهد شد.

مربی تیم ملی از امکانات فراهم شده برای اردو اظهار رضایت کرد و اظهار امیدواری کرد که شرایط همینطور ادامه داشته باشد.

روحانی در ادامه افزود: فدراسیون جهانی ۳ وزن را برای شرکت در مسابقات المپیک انتخاب کرده است و تیم ایران این شانس را دارد که هر ۳ سهمیه را به دست آورد و اگر به المپیک راه پیدا کنیم در هر ۳ وزن می‌توانیم مدال کسب کنیم، اما برای دست یابی به موفقیت باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

مربی تیم ملی درباره رفتار برخی از مسئولان ورزشگاه آزادی با سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان گفت: وقتی وزرشکاری از زندگی خودش می‌گذرد و تمام تلاش خود را برای موفقیت کشورش انجام می‌دهد باید امکانات را در اختیارش بگذارند و او را در مسیر موفقیت دلسرد نکنند.

وی همچنین ادامه داد که متاسفانه ورزشکاران ما باید با بحث کردن با افراد تمرین کنند و از امکانات استفاده کنند.

روحانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا گنج زاده در محل تمرین تیم ملی که باشگاه انقلاب است شرکت نکرده است گفت: دلیل استفاده گنج زاده از ورزشگاه آزادی این است که این مجموعه به محل اقامت او نزدیک است و روزی که به ورزشگاه آزادی رفته بود هنوز اردو‌های تیم ملی تشکیل نشده بود.

تیم ملی کاراته به منظور آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی مراکش اردو‌های خود را در سال جدید از سر گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا