قهرمانی تهران و آذربایجان غربی در مجموع مدالی مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده های پایه دختران و پسران

در مجموع رده بندی مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده های پایه دختران و پسران تیم های تهران و آذربایجان غربی به ترتیب با کسب بیشترین مدال در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته که طی۳ روز و در روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۸ تا ۳۰ آذرماه برگزار شد، در مجموع ۲۸۲۴ کاراته کا در دو بخش دختران و پسران به میدان رفتند.
در بخش دختران با حضور ۱۲۷۹ شرکت کننده، تیم تهران با کسب ۸ مدال طلا، ۷ نقره و ۶ برنز اول شد.
مازندران با ۵ طلا، ۳ نقره و ۱۰ برنز در مکان دوم ایستاد و تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد.
تیم های قزوین با یک طلا و یک برنز، لرستان با یک طلا، گیلان با ۲ نقره و ۴ برنز، کرمانشاه با ۲ نقره و یک برنز، البرز با یک نقره و یک برنز، کردستان با ۳ برنز، فارس با ۲ برنز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند و تیم های هرمزگان و ایلام هر کدام با یک برنز یازدهم شدند.

در جدول توزیع مدالی پسران هم ۱۵۴۵ کاراته کا حضور داشتند که تیم آذربایجان غربی با ۵ مدال طلا و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم تهران با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز نایب قهرمان شد. مرکزی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سوم شد.
تیم قزوین با ۲ طلا و ۲ برنز به عنوان چهارمی رسید.
تیم فارس با یک نقره، ۵ نقره و ۳ برنز پنجم شد.
تیم البرز با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز، گیلان با یک طلا، یک نقره و یک برنز، اصفهان و چهارمحال با یک طلا و یک نقره، قم با یک طلا و ۴ برنز، کرمانشاه و همدان هر کدام با یک طلا، مازندران با ۲ نقره و ۸ برنز، کرمان با ۲ نقره و ۵ برنز، گلستان با ۲ نقره و ۲ برنز، آذربایجان شرقی با یک نقره و یک برنز، اردبیل با یک نقره، ایلام با ۲ برنز و تیم های زنجان، لرستان، یزد و خوزستان با یک برنز در رده های ششم تا هفدهم جای گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا