فرجی: اتحاد و همدلی ایجاد کردیم/ آشوری: مدیریت من دوران گذار است

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون کاراته عصر امروز با حضور مسئولان این فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، مراسم معارفه سرپرست فدراسیون کاراته عصر امروز با حضور مسئولان کمیته ها، کادر فنی تیم ملی، بزرگان و پیشکسوتان کاراته و اسبقیان مدیر کل دفتر امور فدراسیونها در سالن اجتماعات فدراسیون دومیدانی برگزار شد.

اسبقیان در حاشیه این مراسم گفت: از توجه ویژه فرجی به عنوان یکی از مسئولان موفق که همواره به قانون پایبند بوده تشکر می کنم. اتفاقات خوبی در کاراته و در زمان مسئولیت وی و با کمک جامعه بزرگ این رشته افتاد که از آن جمله باید به موفقیت در بازیهای آسیایی و کسب ۸ مدال توسط هشت کاراته کای اعزامی و موفقیت در رقابتهای جهانی و المپیک نوجوانان اشاره کرد.

وی افزود: فدراسیون کاراته یکی از فدراسیون‌هایی بود که تعامل خوبی با وزرات ورزش داشت. فرجی مدیر توانمندی است که خدمات زیادی داشته و بلافاصله نیز از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان مشاور منصوب شد تا از تجربیات چند ساله او استفاده شود.

سپس در ادامه این مراسم حکم سرپرستی آشوری با امضای وزیر قرائت و به وی ابلاغ شد.

در ادامه فرجی رئیس پیشین فدراسیون گفت: امروز چهره های ماندگار کاراته حضور دارند که کار کردن با آنها باعث افتخار بنده بود. امروز اتحاد و همدلی در جامعه کاراته با همدلی و هماهنگی این عزیزان حاکم شده است. در مدت دو سال خدمت در کاراته درس های زیادی آموختم.

وی افزود: افتخارات کاراته در بعد قهرمانی ویترین فدراسیون است، ولی ما در بخش آموزش کارهای زیادی انجام دادیم و کارگاه های آموزشی راه اندازی شد. در بخش اداری یک تیم قوی تشکیل دادیم و آیین نامه ها را بازنگری و تصویب کردیم. اساسنامه فدراسیون بومی شد و شش رئیس سبک را وارد مجمع کرده و اختیارات رئیس فدراسیون را محدود کردیم. انضباط مالی در فدراسیون انجام و تراز مالی پیش بینی شد که هم اکنون به روز است.

فرجی ادامه داد: هیچ زمان بدهی را اعلام نمی کنم، با توجه به مباحث مالی سال ۹۵، الان مبلغی برای اعزام تیم به فرانسه در حساب فدراسیون موجود است. از مسئولان وزرات تشکر می کنم که حمایت کردند. بودجه فدراسیون سال ۹۵ همطراز با کبدی بود الان همطراز با تکواندو به عنوان یک رشته المپیکی است.

وی از همه همکاران خود ، کادر فنی تیم ملی و بین الملل تشکر کرد و افزود : گام هایی برای کسب کرسی های بین المللی برداشته شده و باید به عنوان کشوری که قهرمان جهان است این کرسی ها اخذ شود.

فرجی در پایان از عاشوری تشکر کرد و ادامه داد: ایشان به عنوان برادر کنار ما بودند و از حسن انتخاب ایشان تشکر می کنم که کاراته را در مسیر خود تداوم بخشید.

در ادامه آشوری سرپرست فدراسیون با تشکر از وزارت ورزش برای انتخاب ایشان افزود: مدیریت من دوران گذار است و تلاش می کنم که امانت دار خوبی باشم و زمینه را برای رئیس بعدی فراهم کنم تا به موفقیت در المپیک ختم‌شود.

وی افزود : از جامعه کاراته می خواهم همچنان در کنار ما باشند و کمک کنند تا بتوانیم کار را ادامه دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا