فاطمه صادقی: روزی ۴ ساعت تمرین کردم/ با آمادگی خوبی به مسابقات جهانی می روم

کاتاروی تیم ملی بزرگسالان بانوان اعزامی به رقابتهای جهانی اسپانیا گفت: اولین بار است که در رده سنی بزرگسالان و در رقابتهای جهانی این رده شرکت می کنم و مسلماً اگر تلاش کنم شانس مدال هم خواهم داشت اما همه چیز بستگی به قرعه دارد و دوست ندارم مسابقات را پیش بینی کنم.

به گزارش کاراته نیوز، فاطمه صادقی به سایت فدراسیون کاراته گفت: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی، تمرینات آماده سازی را زیرنظر مربیان آغاز کردم و روزانه ۴ ساعت صبح و عصر تمرینات بدنسازی و کاتا را انجام داده ام.

وی افزود: ۵ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتم و البته در زمان هایی هم که اردو نبود بر اساس برنامه سرمربی تمریناتم را ادامه دادم و تمام کاتاهایی که لازم است در مسابقات اجرا کنم را آماده کرده ام.

صادقی در مورد حریفانش گفت: با شیمزو حریف ژاپنی یک بار در مسابقات کاراته وان فرانسه مسابقه داده و نتیجه را واگذار کرده ام، حریفان آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی هم کاتاروهای خوبی هستند که تنها فیلم مسابقاتشان را دیده ام اما تاکنون با آنها مبارزه نکرده ام.

وی گفت: بعد از رقابتهای جهانی قصد دارم در کاراته وان ها شرکت کنم تا رنکینگم بالا برود و بتوانم در مسابقات بازیهای ساحلی که سال آینده در آمریکا برگزار می شود، شرکت کنم که البته مدال جهانی سهمیه مستقیم این مسابقات را دارد.
صادقی در پایان از فرخناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاتا بانوان و فاطمه بغلانی پور مربی اش تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کسب نتیجه در پیکارهای جهانی جایگاه کاتا ایران در جهان اثبات شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا