شهرجردی: امیدوارم در جهانی اسپانیا تیم کاتا تاریخ ساز شود

کاتاروی اعزامی به رقابتهای جهانی اسپانیا گفت: تیم ملی بزرگسالان در بخش کاتا تاکنون مدالی کسب نکرده و ما با تمرینات پرفشاری که پشت سر گذاشته ایم امیدوارم تاریخ سازی کنیم و هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی به مدال برسیم.
به گزارش کاراته نیوز، ابوالفضل شهرجردی به سایت فدراسوین کاراته گفت: خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی را از مرداد ماه و پس از برگزاری رقابت انتخابی زیر نظر پدرم (قاسم شهرجردی) صبح و بعدازظهر انجام داده ایم.

وی افزود: تمرینات بدنسازی و کاراته را با تمرکز و برنامه ریزی دنبال کرده ایم و هم قسم شده ایم تا در اسپانیا مدال بدست کسب کنیم.

شهرجردی در مورد رقابتهای جهانی اسپانیا گفت: برای دومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شویم. رقابتهای جهانی اتریش در سال ۲۰۱۶ اولین تجربه جهانی ما بود.

وی ادامه داد: با توجه به المپیکی شدن کاراته و آنطور که از آمار و ارقام مشخص است امسال و در پیکارهای جهانی اسپانیا بیشترین تعداد شرکت کننده نسبت به دوره های قبل حضور دارند و قطعا این رقابتها حساسیت و اهمیت قابل توجهی دارد.

کاتاروی تیم ملی بزرگسالان از تیم های ژاپن، مراکش، اسپانیا، فرانسه و ترکیه به عنوان حریفان خوب هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی نام برد و گفت: این تیم ها مدعیان اصلی و صاحب سبک در کاتا هستند. ما باید با این تیم ها در تاتامی جهانی دست و پنجه نرم کنیم و امیدوارم دست پر از مسابقات بازگردیم.

وی افزود: در کاراته وان فرانسه به تیم اسپانیا که در رقابتهای جهانی امسال نیز با همین ترکیب شرکت می کند، نتیجه را واگذار کردیم. ۲ بار هم در رویارویی با تیم ژاپن شکست خورده ایم و در مقابل مراکش هم در کاراته وان ترکیه نتیجه را واگذار کردیم. اما با تجربه ای که در مسابقات مختلف بدست آورده ایم و با برنامه ریزی فدراسیون بیش از رقابتهای جهانی اتریش روی نتایج مان حساب باز کرده ایم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید مطمئناً به مدال خواهیم رسید.

شهرجردی گفت: نگاه حریفان به کاتا ایران ویژه است. در رقابتهای جهانی دانشجویان هر کاتارویی که در بخش انفرادی و تیمی مقابل ما قرار می گرفت بهترین کاتا خود را اجرا می کرد.

وی در پایان گفت: از هم تیمی های خودم، مربی ام که در این چند وقت برای ما زحمت بسیاری کشیده، از ابوالفضل یوسفی مربی بدنساز تیم و از مسئولین فدراسیون که با وجود شرایط مالی ما را به رقابتهای جهانی اعزامی می کنند، تشکر ویژه ای دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا