کاتا؛ چهار فرصت و یک مدال برنز

تیم کاتای تیمی بانوان کشورمان با برتری در دیدار رده‌بندی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا مقابل تیم هند به مدال برنز دست یافت.

به گزارش کاراته نیوز، پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح جمعه ۲۲ تیرماه با حضور ۳۱۲ کاراته‌کا از ۲۹ کشور در اردن آغاز شده است, امروز (شنبه) و در کاتای تیمی بانوان کشورمان هم با ترکیب الناز تقی‌پور, نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری با برتری ۵ بر صفر مقابل تیم هند در دیدار رده‌بندی به نشان برنز دست یافت.

کاتاروهای تیم بانوان کشورمان در روز نخست، ابتدا تیم کاتای سریلانکا را ۵ بر صفر شکست داد و در دومین دیدار برابر نماینده مالزی ۴ بر یک شکست خورد تا برای کسب مدال برنز با هند مبارزه کنند.

همچنین امیربهادر تدین و کاتا تیمی آقایان که با شکست برابر حریفان به دیدار رده بندی راه یافته بودند، صبح امروز در مصاف با حریفان خود مغلوب شدند و شانس رسیدن به مدال برنز را از دست دادند.

نگین باقری نیز که به عنوان نماینده کاتا انفرادی بانوان در این پیکار ها حاضر شده بود، پس از کسب یک پیروزی، در دور دوم برابر نماینده هنگ کنگ تن به شکست داد و با نرسیدن حریفش به فینال، از گردونه رقابت ها کنار رفت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا