۱۸۳۷ شرکت کننده در رقابتهای کاراته پایه دختران قهرمانی کشور

رقابتهای قهرمانی کشور رده های پایه دختران با حضور ۱۸۳۷ شرکت کننده از فردا، چهارشنبه ۴ بهمن ماه به مدت ۳ روز در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این دوره از پیکارها ۱۸۳۷ کاراته کا در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و امید شرکت دارند که رده سنی جوانان با حضور ۷۲۶ نفر بیشترین شرکت کننده را در دو بخش کاتا و کومیته دارد.

در مسابقات کاتا و کومیته انفرادی امید که فردا(چهارشنبه ۴ بهمن ماه) برگزار می شود در مجموع ۴۱۸ کاراته کا شرکت دارند که بیشترین آن در کاتای انفرادی با حضور ۱۰۱ کاتارو دیده می شود. در کومیته انفرادی هم وزن ۵۰-کیلوگرم با حضور ۹۰ کاراته کا شرکت کنندگانی بیش از سایر اوزان دارد.

در کاتا و کومیته انفرادی نوجوانان که طبق برنامه قرار است روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه برگزار شود، وزن منهای ۴۷ کیلوگرم با ۲۰۵ نفر و کاتای انفرادی با حضور ۱۶۵ کاتارو بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است، در اوزان ۵۴- و ۵۴+کیلوگرم هم به ترتیب ۱۴۸ و ۱۷۵ کاراته کا با هم به مبارزه خواهند پرداخت. در مجموع در این رده سنی ۶۹۳ نفر حضور دارند.

مبازرات کاتا انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی جوانان هم روز جمعه ۶ بهمن ماه انجام می شود. در این رده سنی ۳۸ تیم در کاتای تیمی(۱۱۴ نفر) شرکت دارند. اوزان ۵۹+ و ۵۳-کیلوگرم با حضور ۱۳۶ و ۱۳۵ کاراته کا بیشترین شرکت کننده را دارد. ضمن اینکه در کاتای انفرادی هم ۱۳۰ نفر حضور دارند.

قرار است پیش از آغاز رقابتها کلاس بازآموزی داوری هم برای مربیان برگزار خواهد شد.

همچنین کلاس کوچینگ بانوان هم از ساعت ۱۸ الی ۲۰ امروز با حضور مربیان دارای درجه ممتاز و یک ملی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا