اقدسی: شناخت زیادی از حریفانم ندارم

پوریا اقدسی نماینده وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان داشتن بازی های تدارکاتی را مطلوب دانست

پوریا اقدسی نماینده وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان در گفتگو با خبرنگار سایت کاراته نیوز شرایط حاکم بر اردوها را خوب توصیف کرد و گفت: اردوهای تیم ملی به خوبی زیر نظر کادرفنی برگزار می شود و تمامی بازیکنان حاضر در اردو تلاش می کنند تا بهترین عملکرد خود را در هر جلسه ی تمرینی برگزار نمایند. مطمئناً با برنامه ریزی کادر فنی و تلاش بازیکنان و با توجه به مدت زمان باقیمانده تا رقابت های جهانی، به آمادگی کامل برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: شناخت خوبی از حریفان آسیایی خود دارم اما نسبت به حریفان سایر کشورها شناختی کافی ندارم. اعضای کادرفنی در تلاش هستند تا فیلم بازیکنان شناخته شده در هر وزن را به دست بیاورند تا ما با آمادگی و شناخت کامل به دیدار رقبای خود در اسپانیا برویم

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی قزاقستان انجام بازی های تدارکاتی را لازم دانست و عنوان کرد: طبیعی است که هرچه تعداد دیدارهای تدارکاتی ما بیشتر باشد نقاط ضعف و قوتمان مشخص می شود و در پایان نتیجه ی خوبی نیز در رقابت های جهانی کسب خواهیم کرد.

وی درباره شرایطش در لیگ کاراته، گفت: امسال در تیم گاز زنجان در لیگ آینده سازان حضور دارم و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنانی که در اختیار تیم هستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت های لیگ دست پیدا کنیم.

پوریا اقدسی در پایان ضمن تشکر از زحمات مربیان تیم ملی، خاطر نشان کرد: در ابتدا از خانواده ام تشکر می کنم که بهترین شرایط را برای من فراهم کردند تا با خیال آسوده به دنبال ورزش قهرمانی بروم و همچنین از مربی باشگاهیم استاد احمدی سپاسگزارم که تلاش زیادی برای رسیدن من به این جایگاه انجام دادند امیدوارم با کسب مدال جهانی گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنم

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا