شهاب سلطانی: آخرین نماینده تیم ملی امید کاراته فردا انتخاب می شود

مربی تیم ملی امید کاراته از برگزاری پیکار انتخابی برای گزینش آخرین نماینده تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز شهاب سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به اینکه سه هفته قبل و در پیکارهای انتخابی، مبارزات وزن منهای ۸۴ کیلوگرم بدلیل مصدومیت مهدی قراری زاده که در جام وحدت و دوستی بسراغش آمد، برگزار نشد، رقابتهای گزینشی این وزن فردا در قزوین( محل برپایی اردوی آماده سازی) برگزارمی شود تا فرد پیروز در ترکیب تیم ملی امید قرار بگیرد.
وی افزود: محمدرضا گیلانپور، مهدی قراری زاده و علی نجفی سه مدعی وزن منهای ۸۴ کیلو گرم تیم ملی امید هستند که فردا بصورت دوره ای با هم پیکار می کنند که در نهایت کاراته کایی بیشترین برد را داشته باشد به عنوان مسافر جهانی تیم ملی امید پسران معرفی شود.

سلطانی با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی در رشت و قزوین گفت: تاکنون دو مرحله اردو در بهترین شرایط برگزار شده و مرحله سوم نیز از فردا تا زمان اعزام به کاراته وان ترکیه در شهرستان قزوین ادامه خواهد یافت. وی ادامه داد: تا پیش از مسابقات جهانی مجموعا پنج مرحله اردو خواهیم داشت.

مربی تیم ملی امید کاراته همچنین از دکتر نعیما خواجوی به عنوان مربی جدید بدنساز این تیم نام برد و گفت: دکتر خواجوی از تحصلیکرده های تربیت بدنی است و پیش از این نیز مربی بدنسازی تیم ملی بود و شناخت خوبی از رشته کاراته دارد. وی ابراز امیدواری کرد ملی پوشان با آمادگی مطلوب جسمانی در مسابقات جهانی ظاهرشوند.
سلطانی در ادامه گفت: در کنار تمرینات بدنسازی، روی برنامه های فنی و تاکتیکی کارهای ویژه ای در اردو پی گیری می شود.

مربی تیم ملی امید در خصوص حضور ملی پوشان در کاراته وان ترکیه گفت: این مسابقه برای ما حکم دیدار تدارکاتی را دارد، اما برنامه تمرینی تیم براساس رقابتهای جهانی تنظیم شده و ما برای کاراته وان استانبول تغییری در برنامه تمرینی مان نخواهیم داشت.
وی در خاتمه در خصوص پیش بینی اش از نتایج ملی پوشان امید در تاتامی جهانی گفت: اصولا چون کاراته ورزش رکوردی نیست و نمی توان چیزی را از قبل پیش بینی کرد، اما اعتراف می کنم به تک تک نفرات تیم امید برای کسب مدال می توان امیدوار بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا