سلطانی: اولین بار چنین قضاوتی را شاهد بودم/ میزبان اعمال نفوذ کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر،  مجید حسن نیا کاراته کای وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان که در دیدار نهایی برابر نماینده کشور میزبان پیروز شده بود، با رای داوران بازنده شد و مدال طلای او تبدیل به نقره شد. 

در همین رابطه شهاب سلطانی مربی تیم ملی گفت: قزاق ها معتقدند که ضربه ۳ امتیازی مجید حسن نیا بعد از پایان مبارزه اجرا شده و داوران نیز با بازبینی فیلم این نظر را تائید کردند که در اصل چنین نبود، لحظاتی بعد از ضربه و اعلام رای داوران، مبارزه تمام شد و نمی دانم چرا چنین تصمیم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: اگر هم این ضربه بعد از اعلام پایان مبارزه صورت گرفته چرا داوری که بازبینی فیلم را برعهده دارد چنین چیزی را متوجه نمی شود. چرا بعد از پایان بازی و اعتراض قزاقها چنین تصمیم گرفته شد. 

عسگری در پایان گفت: اگر این موضوع برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان اتفاق افتاده بود، چنین رای صادر نمی شد و میزبان در این مورد اعمال نفوذ کرد و متاسفانه چنین اتفاقی برای حسن نیا افتاد و خیلی راحت طلا از این جوان گرفتند. 

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان جریان دارد و تیم ملی کشورمان تا کنون در رده بزرگسالان دو طلا، دو نقره و دو برنز کسب کرده  سجاد گنج زاده و تیم های کومیته مردان و زنان کشورمان باید در دیدار نهایی به مصاف رقبای خود بروند. 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا