رقابت کاراته کاهای ۲۷ کشور در مسابقات قهرمانی آسیا

مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان از روز یکشنبه (۱۸ تیر ماه)به مدت ۹ روز در آستانه قزاقستان برگزار می شود.

به گزارش سایت “کاراته نیوز”  مسابقات کاراته  قهرمانی آسیا از روز یکشنبه (۱۸ تیرماه) با حضور ۶۶۲ کاراته کا از ۲۷ کشور قاره کهن در آستانه قزاقستان آغاز می شود و تا روز دوشنبه (۲۶ تیرماه) به طول می انجامد. در این مسابقات ۲۵۶ کاراته کا در بخش بانوان و ۴۰۶ ورزشکار در بخش مردان برای کسب مدال به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ایران نیز با ترکیب کامل در دو بخش مردان و زنان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان به رقابت بپردازد.

طبق آمار اعلام شده، تیم ایران و قزاقستان با تعداد ۵۳ ورزشکار لقب بزرگترین کاروان ورزشی حاضر در قزاقستان را به خود اختصاص داده اند. تیم های ژاپن، و قرقیزستان به ترتیب با ۵۱ و ۴۷ ورزشکار در رده های بعدی قرار دارند.

همچنین تیم های لبنان و فیلیپین با تنها یک شرکت کننده در تمامی اوزان تعداد کوچکترین کاروان ورزشی را به خود اختصاص داده اند.

اما نکته قابل توجه ای که در آمار سایت برگزاری رقابت ها به چشم می خورد حضور حداقلی کاروان ورزشی تیم کره جنوبی است که تنها دو ورزشکار را در تمام اوزان خود راهی این رقابت ها کرده است.

اسامی کشورهای حاضر در این مسابقات به شرح ذیل است:

ایران، افغانستان، چین، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کره، قرقیزستان، لبنان، ماکائو، مالزی، پاکستان، فیلیپین، قطر، عربستان، سریلانکا، سوریه، تاجیکستان، تایلند، امارات، ازبکستان، ویتنام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا