بهنام فر: بهترین ها، آماده ترین ها و با انگیزه ترین ها به قزاقستان می روند

مهران بهنام فر گفت:در تیم ملی جوانان کاراته هیچ اردونشینی در حاشیه امنیت قرار ندارد و هر کاراته کایی بهترین آماده ترین و با انگیزه ترین باشد به پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام خواهد شد.

به گزارش “کاراته نیوز” سرمربی تیم ملی جوانان کاراته در گفت و گو با سایت فدراسیون اظهار داشت: در مرحله اول اردو بیشتر توجه بر روی تمرینات بدنسازی و هوازی تمرکز داریم اما در کنار آن تمرین کاراته هم انجام می شود ضمن اینکه در اولین روز اردو از کاراته کاها تست آمادگی جسمانی هم گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه امکانات خوبی در اختیار تیم ملی جوانان است، افزود: تمرین فنی را در سالن کبگانیان دنبال می کنیم اما تمرینات بدنسازی را در باشگاه ورزشی شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام می دهیم که از نظر مسافت فاصله بسیار کمی با سالن کبگانیان دارد.

سرمربی تیم ملی جوانان با تاکید بر اینکه نفر اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا با برگزاری مبارزه انتخابی مشخص خواهد شد، ادامه داد: به جز یک وزن در سایر اوزان ۲ کاراته کا در اردو حضور دارند و تا زمانی که برای اعلام اسامی فرصت داشته باشیم این نفرات در اردو حفظ خواهند شد تا هیچ یک از این نفرات از حاشیه امنیت برخوردار نباشند.

وی گفت: تلاش می کنیم تیم یکدست و آماده ای را راهی پیکارهای قهرمانی آسیا کنیم و قطعاً با برطرف کردن نقاط ضعف در روزهای آینده تغییرات قابل ملاحظه ای را در میزان آمادگی کاراته کاها خواهیم دید.

وی افزود: هم کادر فنی وهم کاراته کاها سخت تلاش می کنیم به بهترین شرایط فنی و بدنی برسیم. من مطمئنم که تیم ملی جوانان به خوبی از اعتبار کاراته ایران در رقابتهای قاره ای دفاع خواهد کرد.

بهنام فر گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قزاقستان ۸ مرحله اردوی ۵ روزه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت و با برنامه ریزی انجام شده در زمان استراحت هم کاراته کاها بر اساس برنامه تمرینی ای که کادر فنی در اختیارشان قرار داده تمرین آماده سازی را پیگیری می کنند.

وی در پایان از دکتر توکلی، کنارکوهی و مظاهری از مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی که نهایت همکاری را با تیم ملی کاراته داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا