پورشیب: می‌خواهم طلای بازی‌های اسلامی را تکرار کنم

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: مسابقات سختی در بازی های کشورهای اسلامی پیش رو داریم اما می خواهم طلای دوره قبل را تکرار کنم.

به گزارش “کاراته نیوز” ذبیح اله پورشیب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره اردوی تیم ملی کاراته گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته برای اعزام به بازی های کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا برپا شده است. تمرینات تیم ملی با برنامه پیش می رود. امیدواریم تا مسابقات باکو که برای ما بسیار مهم است، بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی افزود: می خواهم مدال طلای دوره گذشته بازی های کشورهای اسلامی را تکرار کنم. ملی پوشان هم تلاش می کنند تا با کسب بهترین مدال از نام ایران در این بازی ها دفاع کنند.
کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه کاراته ایران از تیم های قدرتمند در جهان محسوب می شود، گفت: کاراته ایران دارای پتانسیل خوبی بوده و در دنیا شناخته شده است. کشورهای اسلامی در کاراته سرمایه گذاری کرده اند. جمهوری آذربایجان عنوان دار جهان و اروپا است، مصر و تونس هم همین شرایط را دارند و ایران هم با تمام توان در این بازی ها شرکت می کند.
وی با بیان اینکه کاراته کاها پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در سال گذشته در خواب نبوده اند، افزود: تنها روی سکو به این قهرمانی فکر کردیم و خوشحال بودیم و پس از آن می دانستیم که کار سختی پیش رو داریم. همه حریفان دوست دارند کاراته کاهای ایرانی را شکست دهند و مسابقات ما را آنالیز کرده اند، بنابراین با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت می کنیم.
پورشیب در خصوص وضعیت کاراته کاها در اردوی تیم ملی گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند. در کوران مسابقات لیگ بوده اند و در چند رقابت برون مرزی هم شرکت داشتند. اردوهای خوبی برگزار می شود و امیدوارم تا ۲۰ روز آینده برای روز مسابقات آماده شویم و خوشرنگ ترین مدال را بدست بیاوریم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا