قهرمانی تیم های اصفهان و تهران در رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان دختر

تیم های اصفهان و تهران عنوان قهرمانی رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان دختر را ازآن خود کردند.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) دختران در رده های سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و۱۸ فروردین ماه به میزبانی سالن پنجم مرداد اراک برگزار شد که در پایان پیکارهای قهرمانی کشور نوجوانان ، استان اصفهان قهرمان شد و تهران، کیش و مازندران عناوین بعدی را کسب کردند.

در رده سنی جوانان هم، استان تهران با ۲ طلا و ۲ برنز قهرمان شد، مازندران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و لرستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

نتایج بدست آمده در این رقابتها به شرح ذیل است:

رده سنی نوجوانان/

وزن ۴۷- کیلو گرم: تینا نصیری از تهران مقام نخست را بدست آورد، معصومه محسنیان از مازندران دوم شد، محنا پوراحمدیان از کرمان و الهه یخ کشی از مازندران عنوان مشترک سومی را کسب کردند.

وزن ۵۴- کیلو گرم:سیده سوده خلیلی از کیش اول شد، محبوبه گرائلی از مازندران در مکان دوم ایستاد، هیلا ابراهیم پور از گیلان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند.

وزن ۵۴ + کیلوگرم: حدیثه طالبی از اصفهان مقام نخست را کسب کرد، مهسا رضائی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت، ملیکا خسروی از فارس و مهدیه عباس زاده از مازندران سوم مشترک شدند.

رده سنی جوانان:

وزن ۴۸- کیلوگرم: بهناز بتوئی از تهران عنوان اولی را بدست آورد، فاطمه نجار خطیر از مازندران دوم شد، آتوسا نیکخواه از تهران و لیلا برجعلی از قزوین مشترکاً سوم شدند.

وزن ۵۳- کیلوگرم: فاطمه خنکدار از مازندران مقام اولی را بدست آورد، فاطمه سعادتی از لرستان بر سکوی دوم ایستاد، نسیم خیر الله پور از مازندران و رویا سلیم زاده اصفهان سوم شدند.

وزن ۵۹- کیلوگرم: مهدیس دوستی زاده از لرستان بر سکوی اول قرار گرفت، نگین آلتونی از ایلام در مکان دوم ایستاد، مبینا حیدری از تهران و یاسمن فولادی لرستان سوم مشترک شدند.

وزن ۵۹+ کیلوگرم: مینا یوسفی از تهران اول شد، زهرا یعقوبیان از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. مائده بردبار از فارس و زهرا همت از فارس سوم مشترک شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا