فرجی: هر کاراته‌کایی که بهتر و آماده‌تر باشد، عضو تیم‌ملی می شود

رییس فدراسیون کاراته گفت: مهمترین فاکتور برای گزینش اعضای تیم‌ملی عدالت است و هر کاراته‌کایی که بهتر و آماده‌تر باشد، عضو تیم‌ملی خواهد شد.

به گزارش “کاراته نیوز” محمدصادق فرجی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته، با اشاره به اینکه تمرکز در تمرینات و دوری از حاشیه رمز موفقیت کاراته در رویدادهای پیش رو خواهد بود، گفت: در سال ۲۰۱۲ که تیمی جوان در مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه شرکت کرد، کمترین حاشیه را داشت و تمریناتش را با تمرکز دنبال می‌کرد و با وحدت و آرامش به مسابقات اعزام شد که نتیجه اش کسب عنوان پنجمی و صعود یازده پله‌ای نسبت به جهانی ۲۰۱۰ صربستان بود. مطمئنا ما حمایت کامل را از تیم‌های ملی در تمامی رده های سنی خواهیم داشت.

رییس فدراسیون کاراته تصریح کرد: مهمترین فاکتور برای گزینش اعضای تیم‌ملی عدالت است که خوشبختانه این فاکتور در انتخابی‌ها دیده می شود، چرا که شرایط برای همه یکسان است و هر کاراته‌کایی که بهتر و آماده‌تر باشد، عضو تیم‌ملی خواهد شد.

وی افزود: بعد از پایان انتخابی تیم ملی کاراته مردان که دیروز (دوشنبه) برگزار شد، جلسه‌ای با کادرفنی تیم‌ملی داشتیم و با پیشنهاد سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی مقرر شد، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی‌پور بعنوان مربی و سید محمد حسینی بعنوان مربی بدنساز در کنار هروی فعالیت داشته باشند.

فرجی با اشاره به اینکه اردوهای تیم ملی با جدیت و با برنامه دنبال می‌شود، گفت: مهمترین رویداد برای ما بازیهای کشورهای اسلامی است و امیدواریم با ترکیبی ایده‌آل و کسب نتیجه‌ای مطلوب عصای دست کاروان ایران باشیم. در نظر داریم تا در کاراته‌وان‌ها شرکت کنیم و در مسابقات آسیایی و جهانی قدرتمندانه ظاهر شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا