اعلام برنامه مسابقات کاراته وان پاریس

برنامه اولین دوره لیگ جهانی کاراته اعلام شد و طی آن از فردا (جمعه)، کاراته‌کاها به مدت ۳ روز در پاریس برروی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، طبق اعلام کمیته برگزاری اولین دوره لیگ جهانی کاراته که در پاریس برگزار می‌شود، ۱۲۴۷ کاراته‌کا از ۷۹ کشور جهان در دو بخش کاتا و کومیته و در دو گروه زنان و مردان از روز جمعه رقابت‌های خود را به مدت ۳ روز آغاز می‌کنند.

پیکارهای کاتا در دو بخش انفرادی و تیمی انجام می‌شود و مبارزات کومیته در گروه زنان در ۵ وزن ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم و در گروه مردان در ۵ وزن ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم خواهد بود.

جمعه (۸ بهمن ماه) و در اولین روز این مسابقات، پیکارهای مقدماتی و مرحله رپه‌شارژ ورزشکاران بخش کاتای انفرادی و تیمی (زنان و مردان) و مبارزات کومیته‌روهای وزن ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم مردان و ۵۰- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود و در دومین روز این مسابقات (شنبه – ۹ بهمن ماه) کومیته‌روهای اوزان ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان و ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان، پیکارهای مقدماتی و رپه‌شارژ را انجام خواهند داد.

دو روز اول این مسابقات، مبارزات از ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰ به وقت پاریس پیگیری می‌شود.

اما در روز پایانی این دوره از مسابقات که روز یکشنبه (۱۰ بهمن ماه) است. رقابت‌ها برای کسب نشان برنز از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ انجام می‌شود و پس از وقفه‌ای نیم ساعته فینالیست‌های اولین دوره لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷، برای ایستادن برروی سکوی قهرمانی از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

برخی از کاراته‌کاهای کشورمان نیز با هزینه شخصی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا