روحانی: خوشحالم از اینکه جزو کاراته‌کاهای برتر دنیا انتخاب شده‌ام/ پاداش ملی پوشان ۱۰ دی پرداخت می‌شود

13950927000198_photoa
مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش گفت: خوشحالم از اینکه به عنوان یک ایرانی جزو ۱۰ کاراته‌کای برتر دنیا هستم.
به گزارش”کاراته نیوز” و به نقل از خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون جهانی کاراته طی خبری؛ اسامی ۱۰ کاراته کای دنیا از سال ۱۵۹۰ تا سال ۲۰۱۶را منتشر کرده که حسین روحانی مربی تیم ملی در مسابقات جهانی اتریش و ستاره کاراته ایران هم جزو ۱۰ کومیته رو برتر دنیا است.
حسین روحانی در گفت‌وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با این موضوع اظهار داشت: خدا را شکر به عنوان یک ایرانی جزو ۱۰ کومیته رو برتر دنیا انتخاب شده‌ام. در دوران قهرمانی‌ام آرزوهای بسیار زیادی داشتم که به بخشی زیادی از آن‌ها رسیدم. هر چند که می‌توانست شرایط بهتر از این باشد، اما باز هم خدا را شکر که به مدال‌های بسیار خوبی در دوران قهرمانی رسیدم. امیدوارم ایرانی‌های دیگری به این لیست برترین‌های دنیا اضافه شوند.

مربی تیم ملی در مسابقات جهانی اتریش در ادامه، عنوان کرد: نحوه انتخابات برترین‌های دنیا به این صورت است مدال جهانی ورزشکاران محاسبه می‌شود و در واقع هیچ کدام از مدال‌هایی که من در مسابقات آسیایی کسب کرده‌ا‌م در این رده‌بندی محسوب نشده است. در واقع افرادی که از سال ۱۹۵۰ تا سال ۲۰۱۶ میلادی مدال آور بوده‌اند در این جدول رده‌بندی انتخاب شده‌اند.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: اگر در دوران قهرمانی من شرایط مهیا بود و اتفاقاتی که پیش آمده رخ نمی‌داد و حمایت‌هایی لازم در آن مقطع بود، می‌توانستم مدال‌های بیشتری را کسب کنم، اما به هر حال خوشحالم از اینکه در بین ۱۰ کاراته‌کای برتر دنیا قرار دارم.

وی درمورد انتخابات فدراسیون کاراته، خاطرنشان کرد: مجمع انتخابات فدراسیون کاراته قرار است ۲۸ دی‌ماه برگزار شود، امیدوارم که هرکسی به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد یک برنامه دقیق و منظم برای چهار سال آینده داشته باشد. المپیک برای همه کشورها مهم است، حال که کاراته هم المپیکی شده، رئیس جدید باید تفکرات المپیکی داشته باشد. بزرگترین رمز موفقیت کاراته این است که هر رئیسی که به کاراته می‌آید باید آرامش در کاراته را فراهم کند.

وی در پایان صحبت‌های خود درمورد زمان پرداخت پاداش مسابقات جهانی از سوی فدراسیون کاراته گفت: طباطبایی پیش از مسابقات جهانی به ما قول پرداخت پاداش در صورت کسب سه مدال طلا را داده بود و طی چند روز گذشته در رابطه با این موضوع با او صحبت کردیم و اعلام کرد ۱۰ دی ماه پاداش قهرمانان حاضر در مسابقات جهانی پرداخت خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا