سه برنز حاصل کار پسران جوان در مسابقات آسیایی

5469528_598.jpg

پانزدهمین دوره مسابقات آسیایی از صبح دیروز (۵ آذرماه ۹۵) در شهر ماکسار اندونزی آغاز شد. در روز دوم این رقابت ها تیم کومیته جوانان کشورمان در بخش پسران با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان دادند تا در عین ناباوری بدترین نتیجه ی ده سال اخیر را کسب کرده باشند.

به گزارش “کاراته نیوز” تیم ملی کاراته ایران در رده ی سنی جوانان در بخش کومیته از پنج شانس خود برای کسب مدال، تنها سه مدال برنز کسب کرد و از کسب مدال طلا در این رده ی سنی بازماند.

مجتبی محمدی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم  ابتدا برابر حریفی از سریلانکا به پیروزی رسید. وی در بازی دوم  نماینده هنگ کنگ را مغلوب کرد نماینده ایران در این وزن در بازی سوم برابر بازیکن قزاقستانی قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری رسید. اما در نیمه نهایی مغلوب نماینده میزبان شد.  محمدی در جدول شانس مجدد با شکست نماینده عربستان به مدال برنز دست یافت

در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم حمیدرضا نجاتی توانست در بازی نخست حریفی از سریلانکا را از پیش رو بردارد. وی در بازی دوم برابر حریف هنگ کنگی به برتری رسید.نجاتی در سومین دیدار خود نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار کرد.نجاتی در جدول رپه شارژ همچون محمدی نماینده ای از عربستان را شکست داد و سوم شد.

 

مجید نیکوهمت در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم در بازی نخست برابر نماینده ژاپن نتیجه را واگذار کرد. وی در جدول رپه شارژ ابتدا از سد نماینده سریلانکا گذشت و سپس موفق شد نماینده قزاقستان را از پیش رو بردارد و صاحب مدال برنز این وزن شد.

این مسابقات هم اکنون در سایر بخش ها در حال پیگیری است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا