پورشیب: برخی‌ها با پوشیدن لباس ورزشی زمین پاداش گرفته‌اند/ مسئولان ایلام می‌خواهند من را فراری بدهند

porshabe

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: افرادی در استان ایلام هستند که فقط لباس ورزشی تن‌شان کرده‌اند و زمین‌های زیادی را به عنوان پاداش از مسئولان استان دریافت کرده‌اند، اما من نه خانه‌ دارم نه شغلی برای تامین آینده‌ام.
به گزارش “کاراته نیوز” ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد شدید از مسئولان استان ایلام مبنی براینکه او را فراموش کرده‌اند، گفت: بنده پرافتخارترین ورزشکار استان ایلام هستم، اما گویا کسی در این استان پورشیب را نمی‌شناسد. تنها کسی که در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مدال کسب کرده من هستم، اما تا به حال مسئولان استان ایلام هیچ کمکی به من نکرده‌اند.

وی در ادامه افزود: همیشه در تمام صحبت‌هایم بدون دلیل از مسئولان استان تشکر کردم، اما گویا آقایان از این تشکرهای بدون دلیل سو استفاده کرده‌اند. متاسفانه هیچ کدام از مسئولان شهرم در طول این ۱۱ سالی که مدال‌ آوری کرده‌ام از من تقدیر نکرده‌اند. فقط مسئولان تربیت‌بدنی استان در حد توانشان به من لطف داشتند. مسئولان استان ایلام فکر می‌کنم می‌خواهند کاری کنند تا من را از این استان فراری دهند و به یک شهر دیگری بروم. دلیل این کار چیست را نمی‌دانم!

دارنده مدال طلای مسابقات تیمی کاراته گفت: افرادی در این استان هستند که فقط لباس ورزشی تن‌شان کردند و زمین‌های زیادی را به عنوان پاداش از مسئولان استان ایلام دریافت کرده‌اند. من با تمام مدال‌هایی که کسب کردم نه خانه دارم و نه شغلی که بتوانم آینده‌ام را تامین کنم. برخی مواقع افرادی مسئولیت استان ایلام را برعهده گرفته‌اند که غیربومی بودند، اما از بومی‌ها بهتر بودند.

پورشیب در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: آقایان در رشته‌های دیگر در لیگ‌های دسته دو و سه هزینه‌های گزافی می‌کنند، اما برای تقدیر و تشکر از کسی که در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مدال‌آوری کرده بودجه ندارند. آنها همیشه مدعی‌اند بودجه نداریم. شهرداری، استانداری و شورای شهر هیچ کدام به فکر من نیستند و حالا نمی‌دانم پس از ۱۱ سال افتخارآفرینی چطور باید آینده‌ام را تامین کنم. آیا من قهرمان این استان نیستم؟

وی در پاسخ به این سوال که پاداش مدال‌آوران در مسابقات جهانی اتریش از سوی فدراسیون چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفت: سرپرست فدراسیون قول داده به نفراتی که مدال طلا کسب کرده‌اند ۳۰ میلیون تومان پاداش پرداخت کند و به مدال نقره و برنز به ترتیب پادش‌هایی را در نظر گرفته است.به همین دلیل ما جایی در مورد این پاداش‌ صحبت نکرده‌ایم چون می‌دانیم که او قول داده و به زودی نیز به قول خود عمل خواهد کرد. ما روی قول او حساب کرده‌ایم. من یک طلای کومیته تیمی را کسب کردم و یک برنز مسابقات انفرادی را که در واقع برای هر کدام قرار است به ما پاداش پرداخت شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا