نیکوهمت: برای گرفتن انتقام به اندونزی می روم

photo_2016-11-16_20-07-29

مجید نیکوهمت بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در گفت و گو با “کاراته نیوز” از شرایط بسیار خوب خود سخن گفت و عنوان کرد: برای کسب مدال طلا و جبران ناکامی خود در مسابقات جهانی به اندونزی می روم.

مجید نیکوهمت بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان با بیان مطلب فوق به خبرنگار ما، گفت: امیدوارم با کسب مدال در رقابت های آسیایی هم ناکامی سال گذشته را جبران کنم، هم بتوانم پلی برای حضور در رقابت های جهانی سال آینده و در نهایت المپیک برای خودم ایجاد کنم.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی تمام توان خود را به کار برد تا بازیکنان هیچ کمبودی را احساس نکنند. من و سایر اعضای تیم هم تلاش کردیم تا تمام تمرکزمان را برای ارائه بهترین عملکرد در رقابت های آسیایی گذاشته ایم و به نبود تدارکات مناسب و یا انجام رقابت های تدارکاتی توجه ای نداشته باشیم.

بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان با اشاره به شناخت نسبی از حریفانش گفت: در وزن من تنها یک بازیکن عنوان دار حضور دارد.  این بازیکن ملیتی عربستانی دارد و مدال نقره رقابت های جهانی را در سابقه خود دارد. اما من با تمام احترامی که برای حریفانم قائلم، تنها مدال طلای رقابت های آسیایی را برای خود هدف گرفته ام و در این راه هیچ حریفی را برای خودم بزرگ نمی بینم.

نیکوهمت در پایان خاطر نشان کرد: نیاز است در اینجا از پدرم که بعنوان مربی نیز نقش بسزایی در زندگیم داشت برای تمام حمایت هایش تشکر کنم. همچنین از تمامی مسئولین استانی و کشوری به خاطر حمایت هایشان از تیم ملی سپاسگذارم و امیدوارم با کسب مدال در رقابت های آسیایی بتوانم دل آنها را شاد کنم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا