کاپیتان تیم ملی بانوان: آمادگی بازیکنان بسیار بالاست/ برای کسب بهترین نتیجه به اتریش می رویم

ملکی پور از آمادگی بالای بانوان برای حضور در پیکارهای جهانی خبر داد.

سمیرا ملکی پورکاپیتان تیم ملی کاراته بانوان آمادگی ملی پوشان برای حضور در پیکارهای جهانی را بسیار بالا دانست و گفت: تمرینات منظم و خوبی زیر نظر کادرفنی در مراحل مختلف اردو سپری کردیم و شرایمان روز به روز بهتر شد و در حال حاضر تمام ملی پوشان به بالاترین سطح آمادگی خود رسیدند.

دارنده مدال برنز رقابت های آسیایی گوانگژو ادامه داد: از نظر من به دلیل اینکه کاراته در المپیک ۲۰۲۰ حضور دارد در این دوره از مسابقات جهانی شرایط کمی متفاوت خواهد شد و  بازیکنان کار سخت تری نسبت به گذشته خواهند داشت. برای مثال تیم ملی آمریکا در سطح جهان کشور شناخته شده ای در این رشته نبوده است اما  بعد از المپیکی شدن کاراته بازیکنان این کشور در چند رقابت کاراته وان شرکت کرده و نتایج خوبی را کسب کرده اند.

ملکی پور افزود: مطمئنم اگر سایر ملی پوشان در روز مسابقات خود همانند تمرینات درون اردویی حضور یابند نتایجی بهتر از دوره ی گذشته بدست خواهیم آورد.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در پایان ضمن تشکر از رسانه های خبری کاراته خاطرنشان کرد: امیدوارم تا پایان رقابت های جهانی اتریش همانند گذشته از تیم ملی کاراته حمایت شود تا با کمک خداوند بهترین نتیجه در این رقابت ها برای کاراته ایران رقم بخورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا