جامعه کاراته راه خودراپیدا نکرده است/تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

کارشناس کاراته ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: کاراته در سال ۹۴ زشت، زیبا و خاکستری بود. تداوم حاشیه های سال های قبل باعث دوری کاراته از هدف اصلی خود شد. گویی حاشیه ها هر سال عمیق تر می شود و معلوم نیست چه زمانی این مسائل بی ارزش خاتمه پیدا می کند.

 صافی ادامه داد: موضوع اصلی اینجاست که اهالی کاراته هنوز راه خود را پیدا نکرده اند و نمی دانیم باید چکار کنیم و با این همه پتانسیل نباید با ثبت نتایج ناامید کننده موجبات ناراحتی اهالی این رشته را  فراهم کنیم. همین حاشیه های تمام نشدنی باعث شده کاراته از اصل خود فاصله بگیرد. 

وی در مورد ثبت نام ۲۷ نفر برای انتخابات فدراسیون گفت: من نزدیک ۴۰ سال است که تمام وقت در خدمت کاراته هستم. به جرات می توان گفت نام ۱۸ یا ۱۹ نفر از ثبت نام کنندگان را نشنیدهام. معتقدم این موضوع آشفتگی کاراته را اثبات می کند که هر کسی به خود اجازه می دهد وارد شود. به صراحت بگویم که کاراته جولانگاه هر کسی نیست. 

این کارشناس کاراته افزود: از بین کل نفراتی که ثبت نام کرده اند ۵ یا ۶ نفر شرایط نشستن روی کرسی ریاست فدراسیون کاراته را دارند که از بین همین نفرات چند نفر  پیش از این فرصت قبول مسئولیت را داشته اند. از وزارت ورزش می خواهم که با دقت نظر بیشتر و توجه به کارنامه افراد در خصوص گزینش نهایی تصمیم گیری کند. کاراته از حاشیه سازی اشباع شده و مدیری میخواهد که با از بین بردن حاشیه ها برای اعتلای آن تلاش کند. 

صافی به ملی پوشان کاراته هم اشاره کرد و گفت: بر خلاف جامعه کاراته، ملی پوشان این رشته راه خود را پیدا کرده و خود را از حاشیه ها دور کرده و بدون توجه به مسائل متفرقه تمرین کرده و برای رسیدن به موفقت تلاش می کنند. اینها در واقع موفق ترین قشر در بین اهالی کاراته هستند که برای اهتزاز پرچم مقدس کشورمان تلاش می کنند. 

وی ادامه داد: با این همه حاشیه و مشکلات کاراته کاهای کشورمان در میدان های مختلف عناوین شایسته ای چون قهرمانی آسیا و مدال طلای با ارزش کومیته تیمی جهان را کسب می کنند. با حضور یک مدیر توانا در راس فدراسیون و از بین رفتن حاشیه ها بدون شک می توان نتایجی بهتر از قبل به دست آورد. 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان گفت: مسابقات جهانی را به عنوان مهمترین میدان برون مرزی در سال ۹۵ پیش رو داریم. امیدوارم تکلیف مسئولیت فدراسیون هر چه زودتر مشخص شده تا بتوانیم در خصوص تیم ملی بهترین تصمیم را گرفته و برای موفقیت در این مسابقات برنامه ها آغاز شود.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا