زمانی: مسابقات قهرمانی کشور،نیمه ی دوم اسفند ماه در مازندران برگزار می شود

محمدعلی زمانی، مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون کاراته از اصلاحیه ی تاریخ مسابقات قهرمانی کشور در استان مازندران خبر داد.

محمد علی زمانی ضمن تایید خبر برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور در نیمه ی دوم اسفند ماه به خبرنگار ما در تهران گفت: مسابقات آقایان قرار بود در تاریخ های ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه برگزار شود که به دلیل برگزاری اختتامیه مسابقات لیگ های کاراته کشور، مسابقات بانوان در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد و مسابقات آقایان به تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اسفند ماه جابه جا شد.

وی فاصله زمانی اندک مابین مسابقات اختتامیه لیگ های کشور و مسابقات قهرمانی کشور در استان مازندران را مشکل خاصی ندانست و عنوان کرد: رقابت های قهرمانی کشور در تمام رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش کومیته برگزار خواهد شد و سهمیه ی هر استان در هر وزن یک نفر می باشد تا شرایط برای تمام استان ها یکسان باشد.

زمانی در رابطه با حضور نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور در اردوهای تیم ملی نیز اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوهای تیم ملی راه پیدا خواهند کرد اما تعداد نفرات منتخب را مربیان و کادر فنی تعیین شده مشخص خواهند کرد.

مسئول برگزاری لیگ های کشور در رابطه با مسابقات اردیبهشت ماه در استان گلستان نیز اضافه کرد: این مسابقات بدون محدودیت در تعداد نفرات شرکت کننده از هر استان برگزار خواهد شد و کاراته کاهایی که مدعی حضور در اردوهای تیم ملی هستند می توانند با پرداخت هزینه ی ورودی مشخص شده در این رقابت ها شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات استان گلستان به عنوان شانس مجدد برای کاراته کاهایی است که شانس حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نداشتند و به نوعی مدعی حضور در اردوهای تیم ملی و پوشیدن لباس تیم ملی می باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا