سرمربی تیم تصتا: اهداف بلند مدتی داریم/در گروه مرگ قرار گرفته ایم

مجید صافی گفت: تیم تصتا را از لیگ های پایه حفظ کرده ایم. تیم ما اهداف بلندمدتی دارد ابتدا کسب تجربه و در سالهای آینده دنبال کسب مقام در سوپر لیگ هستیم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز سرمربی تیم تصتا در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: در ابتدا قرار بود تیم تصتا در لیگ برتر شرکت کند اما ترجیح دادیم برای کسب تجربه در سوپر لیگ حاضر باشیم.
وی افزود:سوپر لیگ بالاترین سطح را دارد و ۶۰، ۷۰ درصد تیم ما از بازیکنانی تشکیل شده که برای اولین بار در این سطح مبارزه می کنند.
صافی ادامه داد: بودجه تیم ما بسیار پایین است و حتی اندازه یک بازیکن سوپر لیگی نیست. امیدوارم با حمایت مالی اسپانسر برای سال آینده با حفظ این نفرات تیم محکم و قدرتمندی داشته باشیم.
سرمربی تیم تصتا تصریح کرد: لیگ در ابتدا هیجانی نداشت اما رفته رفته بازیهای خوبی را در هفته های لیگ شاهد بودیم و بازیکنان خوب و چهره های جوانی خودشان را نشان داده و به کاراته معرفی کردند که این موفقیت بزرگی است.
وی در مورد گروه دوم سوپر لیگ گفت: در گروه سختی قرار داریم که به جرات می توانم به آن گروه مرگ بگویم. تیم پاس قوامین اولین سال است که در سوپر لیگ حضور دارد، مناطق نفت خیز جنوب سالهاست در این لیگ مبارزه می کند، دانشگاه پیام نور تیم خوب و با تجربه ای است که از چند بازیکن ملی پوش بهره می برد. کارگزاری بیمه فرزام تیم خوبی و یکدستی است که نظم لیگ را بالا برده است و تیم ما هم در این گروه حضور دارد و امیدوار است در کنار این تیم ها کسب تجربه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا