کاویانی: برای ماندن در صدر بهترین ها، باید بیشتر تلاش کنم

مبینا کاویانی بازیکنی که در طول چند هفته گذشته در صدر رنکینگ بهترین های لیگ برتر بانوان قرار گرفته است در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: کاراته را از ابتدای دهه هشتاد زیر نظر سرکار خانم حسینی(چالاکی) آغاز کردم و در طول چند سال گذشته تمرینات خود را به صورت حرفه ای انجام می دهم.

کاویانی با ابراز ناراحتی از انتخابی تیم ملی سال گذشته، افزود: در سال گذشته در وزن ۶۱- کیلوگرم به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردم و همراه با هم باشگاهی خودم رزیتا علیپور در بین دو نفر اول این وزن قرار گرفتم. اما کادر فنی در آن مقطع من را کنار گذاشت.

وی افزود: در طول زمان اردوها ۱۳ بازی انجام دادم و در تمام آنها به پیروزی رسیدم اما تنها مقابل هم باشگاهی خودم یک بار شکست خوردم و کادر فنی من را کنار گذاشت.

بازیکن برتر هفته گذشته لیگ بانوان همچنین عنوان کرد: با توجه به عملکردم در طول اردوها شایسته این بودم که فرصتی در اختیارم قرار می گرفت تا در انتخابی های تیمی قرار بگیرم اما کادر فنی آن دوره سرکار خانم بوداغی و صمدی تنها به دلیل شکست من برابر نفر اول وزن ۶۱- کیلوگرم از اردوها کنار گذاشتند. شاید بهتر بود همانند نفرات سوم بعضی از اوزان یکبار هم شانس حضور در انتخابی های تیمی را به من می دادند.

مبینا کاویانی با بیان اینکه در تلاش است تا آن رفتارها را فراموش کند، گفت: در طول یکسال گذشته فشار تمرینات خود را زیر نظر مربیم بیشتر کردم و خدا رو شکر حاصل آن حضور در صدر رنکینگ بهترین های سوپر لیگ در طول چند هفته ی گذشته است.

وی هدف امسال خود را شرکت در مسابقات انتخابی امسال عنوان کرد و افزود: امیدوارم با تلاش خود امسال در انتخابی تیم ملی وزن ۶۸- کیلوگرم به مقام اول دست پیدا کنم تا راه رسیدن به نفر اول این وزن در تیم ملی را برای خودم هموار کنم.

کاویانی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم انسان همیشه باید قدردان زحمات کسانی که برای او زحمت می کشند باشد. من نیز از این فرصت استفاده می کنم و از مربی بسیار خوبم سرکار خانم حسینی(چالاکی) تشکر می کنم. همچنین از پدر و مادر عزیزم که مشوق من در راه رسیدن به هدفم می باشند قدردانی می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا