کاراته بوی مافیا میدهد/ آرین خو به شعور هیئت ها توهین کرد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

زیدی گفت: صحبت های آرین خو توهین آشکار به شخصیت و شعور روسای هیات استان ها است.

هادی زیدی رئیس هیات کاراته استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب بیان داشت : در عین احترامی که برای آرین خو قائل هستم باید بگویم که صحبت های وی توهین آشکار به شخصیت و وجهه روسای هیات استان ها و شعور کاراته استان ها است.  
 
وی ادامه داد : آرین خو در مصاحبه اخیر خود صحبت هایی را داشتند مبنی بر اینکه رئیس هیات کاراته استانها نماینده جامعه کاراته نمی باشند و صلاحیت عضویت در مجمع انتخابات رئیس فدراسیون را ندارند، که جای تأمل دارد.

زیدی افزود: در این خصوص چند نکته حائز اهمیت است: نخست اینکه این طرز فکر توهین آشکار به شخصیت و وجهه روسای محترم هیات استانها و همچنین توهین به شعور و انتخاب جامعه کاراته استانها می باشد .
 
رئیس هیات کاراته استان بوشهر یادآور شد : چرا تا قبل از انتخاب علیرضا سلیمانی به عنوان سرپرست فنی ، همه مسئولین فدراسیون از دید آرین خو  نا لایق بودند ولی پس از انتخاب سلیمانی ، مسئولین لایق شدند و اکنون رئیس هیات استانها از نگاه استاد وی واجدالشرایط انتخابات نیستند. 

کاراته بوی مافیا می دهد/ در کاراته هرکس از راه می رسد انتخابات را زیر سوال می برد  
 
وی
در ادامه بیان داشت: رئیس هیات استانها تا چه زمان باید بخاطر نجابت
و متانت و احترام بیش از حد به حرمت شکننان ،مورد اتهام و توهین “مافیایی و
مطیع بودن و عدم داشتن استقلال رای” قرار بگیرند، مگر فقط در فدراسیون
کاراته است که رئیس هیات ها عضو مجمع انتخابات هستند و اگر عضویت این افراد قانونی نبود سازمان منظم و قانونمندی مانند فیفا با آن همه  حساسیت،
اجازه چنین چیدمانی در اعضای مجامع را می داد؟ پس اعضای مجمع انتخابات
برای همه ورزشها یکسان و قانونی می باشد ! ولی در کاراته هر کسی از راه می رسد، انتخابات فدراسیون را زیر سوال می برد و روسای هیات ها را در ناکامی
ها مقصر جلوه می دهند.
 
زیدی افزود : تا زمانی که بین اعضاء مجمع
انتخابات اتحاد و همبستگی بوجود نیاید و اعضاء محترم مجمع یکدیگر را حمایت
نکنند وضعیت کاراته کشور همین است که می بینیم !!
 
رئیس هیات
کاراته بوشهر خاطرنشان کرد : متاسفانه اخیرا مشاهده می شود در حالیکه آرامش
و ثبات نسبی که در کاراته در حال شکل گیری است ،  مجددا سناریویی جدیدی
برای ضربه زدن به این آرامش و کاراته کشور ، توسط حاشیه سازهای معروف فوق
الذکرطراحی گردیده که واجب است از ابتدا جلوی ان را گرفت .
 
ملاک خوب و بد بودن از دید برخی تأمین و عدم تأمین منافع شخصی شده است  
 
زیدی افزود : البته تا وقتی که یکی از دوستان وی به عنوان رئیس انتخاب شود و آن موقع به طور حتم هیات ها از دید وی قدم خوبی برداشته و عالی عمل کرده اند و نماینده جامعه کاراته خواهند شد و در اصل ملاک خوب و بد بودن از دید وی تامین و عدم تامین منافع شخصی خود و دوستانشان است و ضمن اینکه ، آرین خو می بایست بجای زیر سوال بردن سیستم انتخاباتی فدراسیونهای ورزش کشور و بعضا قوانین وزارت ورزش و دولت !  پاسخگوی ناکامی هایی باشد که با اقدامات وی در دوره مدیریت اش در تیم ملی ، که زمانی بسیار حساس و سرنوشت سازبرای کاراته کشور بود و ایران در آستانه شرکت در مسابقات آسیایی ژاپن قرار داشت  با حاشیه سازی برای دبیر فدراسیون و فشار آوردن به علیرضا سمندر باعث برکناری آشوری شد !
 
وی ادامه داد : همانگونه که همگان شاهد بودند  با این تصمیم اشتباه شیرازه فدراسیون در آن زمان حساس از هم گسیخته شد و همچنین با دستور های سلیقه ای و دور از خرد جمعی مربیان تیم ملی که از دوستان وی بودند ،  پشت تیم ملی را خالی کرده و کمر کاراته ایران را در آن مقطع حساس شکستند که در نهایت آن نتایج ضعیف در مسابقات ژاپن بدست آمد و در ادامه نیز عواقبی که برای فدراسیون و کاراته کشور بوجود آمد.  

رئیس هیات استانها از مسیر قانونی انتخاب می شوند  
 
زیدی تصریح کرد :  جامعه فهیم و بزرگ کاراته کشور براین موضوع واقفند که روسای هیات استان ها ازمسیر قانونی و بر اساس توانمندی و حمایت جامعه کاراته استان ها انتخاب می شوند و بجز من کمترین همه، از فرهیختگان ومدیران لایق کاراته استانها می باشند و نسبت به خود و جامعه کاراته متعهد بوده و نماینده کاراته استان خود می باشند . ولی باید اقرار کنیم که تا زمانی قرب و منزلت دارند که انتخابات رئیس فدراسیون در پیش باشد. 
 
رئیس هیات کاراته استان بوشهر افزود : متاسفانه رئیس هیات ها از توانمندی وتاثیر گزارخود و از رسالت مسئولیت و ابزار قدرت خود در مراحل مختلف وظایفشان استفاده نمی کنند و این باعث شده برنامه ریزی و شروع کارهای این عزیزان هدفمندباشد .  ولی اجازه به ثمر نشاندن این اهداف را نداشته باشند و امثال آرین خو با دستور دادنهای از نوع “صده های قبل” بخواهند برای آنها تصمیم بگیرند.
 
اگر انتخاب ها بر اساس تفکر جمعی باشد شاهد ثبات در کاراته خواهیم بود  
 
زیدی عنوان کرد : اگر رئیس هیات ها و اعضای مجمع ، خود تکلیف ماندن یا در صورت لزوم برکناری رئیس و دبیر فدراسیون رابراساس تفکر جمعی مشخص کنند و اجازه ندهند که از بیرون دستوراین قبیل تصمیمات مهم بیاید و همچنین اجازه ندهند رئیس فدراسیون یا اداره ورزش، برای ماندن و برکناری رئیس هیات استانها تصمیم بگیرند و فقط از طریق مجمع انتخابات فدراسیون و هیاتها این انتخابها و عزل ها صورت گیرد ، به طور حتم هم ثبات درمدیریت کاراته بوجود خواهد امد هم روسای هیات ها توانمندی اصلی خویش را بدست آورده و از آن در جهت ثبات در کاراته بکار می برند . 

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا