میرزایی: کسی را در جام ایران زمین دست کم نگرفتم/ طلای مسابقات را می‌خواهم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین از روز گذشته به میزبانی کشورمان در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری می‌شود و امیررضا میرزایی نماینده وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در مورد برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: سطح این دوره از رقابت‌ها واقعا بالا است. همه حریفانی که در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند برای کسب مدال آمده‌اند. کاملا مشخص است که نفرات حاضر در این مسابقات برای کسب مدال تمرینات زیادی را پیگیری کردند. به همین دلیل کسی را در این مسابقات نمی‌توانیم دست کم بگیریم.

وی در ادامه افزود: همه شرایط برای برگزاری یک رویداد بین‌المللی در تهران فراهم است. خوشبختانه نظم و انضباط مسابقات باعث شده تا این رقابت‌ها با روال خوبی پیش برود. امروز قرعه اول استراحت بود پس از آن با شکست نماینده عراق و دو نفر از نمایندگان کشورمان به فینال مسابقات راه یافتم. البته همه حاضرین در مسابقات آمادگی خوبی را دارند و کشورهای آذربایجان و عراق نیز نفرات خوبی را در این رقابت‌ها شرکت دادند.

میرزایی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برای سومین دوره است که در جام ایران زمین شرکت می‌کنم و خوشحالم از اینکه به فینال مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌‌ها صعود کردند. یکی از ویژگی‌های مسابقات این است که خارجی‌ها در این مسابقات حضور دارند و همه آنها برای رسیدن به آمادگی لازم پیش از این در مسابقات مختلفی شرکت کردند و این آمادگی آنها باعث شده جذابیت مسابقات در بخش کومیته بیش از اندازه بالا باشد. تمام شرایط در اینجا طوری است که مسابقات بین‌المللی با کیفیت خوبی برگزار می‌شود. این کار باعث دلگرمی کاراته‌کاهای کشورمان شده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا در فینال به مدال طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/7IOQFD
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا