ملی‌پوش کاراته: امیدوارم بی‌مهری‌ها به کاراته پایان پذیرد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی‌پوش کاراته ایران می‌گوید با وجود افتخارات زیادی که کاراته ایران بدست آورده این رشته همواره مورد بی‌مهری قرار گرفته و امیدوار است در دوره آتی فدراسیون شاهد پایان این بی‌مهری‌ها باشد.

ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌و‌گو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن به صورت متمرکز اردویی نداشتیم و در رقابتی شرکت نکردیم، حضور در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه می‌تواند کمک خوبی برای آمادگی هرچه بیشتر ملی‌پوشان و البته ارتقای رنکینگ آنها باشد.

او ادامه داد: حضور در این رقابت‌ها سبب آشنایی هرچه بیشتر ما با داوران و البته داوران با ما می‌شود و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی اتریش نیاز به حضور مستمر در تورنمنت‌های بین‌المللی داریم.

ملی‌پوش کاراته ایران در مورد حضور علیرضا سلیمانی به عنوان سرپرست فنی در این رقابت‌ها اظهار کرد: انتخاب علیرضا سلیمانی به عنوان عضو کادر فنی تصمیم بسیار خوبی بود و با توجه به شناخت کافی و البته تجربه ایشان قطعا در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه شرایط بهتری داریم.

حسن‌بیگی با اشاره به لزوم حضور یک فرد باتجربه و کارآمد در کنار ملی‌پوشان، افزود: حضور فردی چون سلیمانی در کنار ملی‌پوشان می‌تواند کمک خوبی باشد. با توجه به بالا بودن سطح رقابت‌های کاراته‌وان باید فردی در کنار ملی‌پوشان باشد که شرایط را درک کند و ما را در گرفتن بهترین تصمیم یاری کند.

او در ادامه به کم شدن حواشی کاراته در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت خوشبختانه از حجم حواشی کاراته کاسته شده، ‌گرچه هنوز هم برخی حواشی وجود دارد ولی اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم باید بگویم شرایط کنونی بسیار بهتر از گذشته است.

ملی‌پوش کاراته ایران خاطر نشان کرد: هفته نخست سوپرلیگ کاراته نیز به خوبی برگزار شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اگر آرامش در کاراته برقرار باشد مطمئن باشید می‌توانیم نتایج بهتری را در رقابت‌های مختلف بدست بیاوریم.

حسن‌بیگی با بیان اینکه انتخاب هرچه زودتر رئیس فدراسیون کاراته به نفع این ورزش است، گفت: امیدوارم انتخابات ریاست فدراسیون کاراته هرچه زودتر برگزار شود و وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه همکاری مناسبی داشته باشد. البته لزوما اگر انتخابات سال آینده نیز برگزار شود مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

او اضافه کرد: کاراته همواره جزو موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در ایران بوده، ولی متاسفانه به آن بی‌مهری می‌شود. برای مثال کاراته ایران همیشه در بازی‌های آسیایی مدال‌های ارزشمندی را به ارمغان آورده است و مطمئن باشید اگر این رشته المپیکی شود شاهد موفقیت‌ چشم‌گیر ورزش ایران خواهیم بود.

ملی‌پوش کاراته ایران با بیان اینکه این رشته هنوز یک سالن اختصاصی ندارد، گفت: با تمام افتخاراتی که بدست آوردیم هنوز یک خانه کاراته نداریم. ما توانستیم در رقابت‌های جهانی آلمان عنوان قهرمانی را کسب کنیم و تکرار این عنوان کاری بسیار دشوارتر است.

حسن‌بیگی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بالاخره بی‌مهری‌ها به کاراته پایان پذیرد و شاهد آن باشیم که به این رشته توجه کافی می‌شود. کاراته ایران پتانسیل زیادی برای موفقیت دارد و اگر به آن توجه شود مطمئن باشید بیشتر از اینها شاهد موفقیت این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا