بداغی مربی بانوان ایران در کاراته‌وان فرانسه

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می‌گوید هزینه‌ حضور چهار ملی‌پوش در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه بر عهده فدراسیون است و فریبا بداغی نیز مسئولیت فنی بانوان کاراته‌کای ایران را بر عهده دارد.

عشرت شاه‌محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد شرایط بانوان ملی‌پوش ایران در رقابت‌های کاراته وان فرانسه اظهار کرد: امور مربوط به اخذ ویزا برای ملی‌پوشان انجام شده و چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه ملی‌پوشان ایران راهی فرانسه خواهند شد.

او ادامه داد: هزینه‌های مربوط به چهار تن از بانوان از سوی فدراسیون کاراته پرداخت می‌شود و به نظرم حضور در این رقابت‌ها می‌تواند کمک خوبی برای پیشرفت فنی و البته آمادگی هرچه بیشتر بانوان تا رسیدن به رقابت‌های جهانی اتریش باشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در مورد اینکه چه کسی عهده‌دار هدایت تیم ملی در رقابت‌های فرانسه است نیز خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها بر اساس جمع‌بندی‌های به عمل آمده هدایت بانوان ملی‌پوش بر عهده فربیا بداغی است و وی در این رقابت‌ها به عنوان مربی در کنار بانوان حضور دارد.

شاه‌محمدی اضافه کرد: همچنین کار انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان نیز به کمیته فنی محول شده است و به زودی سرمربی بانوان انتخاب خواهد شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت‌های کاراته وان فرانسه دو ملی‌پوش در بخش کاتا و دو ملی‌پوش در بخش کومیته حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم با تامین بودجه مناسب بتوانیم در دیگر رقابت‌های کاراته وان حضور داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ جهانی کاراته (کاراته وان) فرانسه دوم تا چهارم بهمن ماه در پاریس برگزار می‌شود و در آن ۳۰ کاراته‌کای ایرانی(۲۱ کاراته‌کا در بخش مردان و ۹ کاراته‌کا در بخش بانوان) در دو بخش کاتا و کومیته در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا