باج دهی در کاراته باعث افزایش روحیه زیاده خواهی شده است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

بهنام فر :

مهران بهنام فر پیشکسوت کاراته گفت : باج دهی در همه ادوار مختلف توسط رئیس های فدراسیون باعث افزایش روحیه زیاده خواهی در برخی افراد شده است .

مهران بهنام فر پیشکسوت کاراته و سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : باج دهی در همه ادوار مختلف توسط رئیس های فدراسیون باعث افزایش روحیه زیاده خواهی در برخی افراد شده است و در نهایت هرکدام از این افراد پس از برکناری از پست های اهدایی تبدیل به مخرب منتقد نما شدند و در برهه های مختلف اظهار نظرهای آنها باعث سلب آسایش جامعه کاراته شده است . 
وی در خصوص شرکت در انتخابات فدراسیون کاراته بیان داشت : انتخابات فدراسیون کاراته باید هرچه زودتر برگزار شود و کاراته نیز سر و سامان گیرد و انشااله به ساحل آرامش برسد.
بهنام فر ادامه داد : به نظر من در حال حاضر علاوه بر مسائل مدیریتی در کاراته نیاز به آرامش داریم .
بهنام فر افزود : علی رقم اینکه کاراته ، با افراد مختلف نتیجه لازم را در میادین مختلف در خیلی از برهه ها گرفته است ولی از عدم آرامش رنج می برد . 
وی بیان داشت : به نظر من عملکرد یک مسئول رابطه مستقیمی با فعالیت وی در کسب نتیجه تیم های ملی دارد . 
پیشکسوت کاراته درباره خصوصیات مدیری که قرار است در فدراسیون کاراته ضمامدار شود بیان داشت : مدیری که در رأس مجموعه فدراسیون کاراته ، قرار می گیرد به نوعی باید روحیه همبستگی به وجود آورد و از آنجا که کاراته شامل طیف های مختلف می شود باید این طیف ها را در یک راستا قرار دهد البته نه به صورتی که بخواهد با باج دهی نظر تمام طیف ها و تفکرات را جلب کند بلکه باید تفکرش به نوعی باشد که بتواند تمام طیف های موجود را همراه کند . 
بهنام فرد تصریح کرد : در درجه اول احساس می کنم کاراته با توجه به قدمتی که دارد نسبت به سایر رشته های رزمی از توجه لازم برخوردار نیست و این مسئله مهم مستلزم حضور یک مدیر قدرتمند و با تفکر همه گیر است . 
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد : 
به نظر من نقش یک مدیر در درجه اول باید به نوعی باشد که جایگاه ها مشخص شود و سامان دهی به وضعیت لیگ ها بدهد و همچنین توانایی جذب منابع مختلف مالی را داشته باشد و در برگزاری یک لیگ منسجم و منظم و نیز در خدمت تیم ملی قدم های موثری را بردارد . 
وی ادامه داد : همچنین باید رابطه قوی با وزارت ورزش داشته باشد و برای احداث خانه کاراته که مهمترین خواسته جامعه کاراته است اقدامات لازم و هرچه زودتر را انجام دهد و در نهایت شخصیتی باشد پرهیز از شعار و بزرگ نمایی که همیشه به ورزش مدال آور کاراته صدمات جبران ناپذیری وارد کرده است. 
برای شرکت در انتخابات فدراسیون برنامه دارم 
بهنام فر درباره شانس حضورش در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته گفت : برنامه دارم که قطعآ حضور داشته باشم و دوستانی که از این قضیه مطلع شدند همگی استقبال کردند. ضمن اینکه من جزء معدود ورزشکارانی بودم که تقریبآ با ۸۰ درصد روسای فدراسیون کاراته هم به عنوان بازیکن و نیز به عنوان مربی کار کرده ام و تجارب خوبی هم بدست آورده ام . 

استخوان بندی تیم ، بچه های خوزستان و خانواده شرکت نفت هستند
سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب درباره شرایط تیمش بیان داشت :طبق مصوبه شرکت نفت که باید ۷۰ درصد از اعضای تیم را نفرات بومی تشکیل دهد ، با توجه به همین سیاست های باشگاه که به دنبال بومی گرایی است ، لذا این سیاست ها را ادامه می دهیم و در واقع استخوان بندی تیم ، بچه های خوزستان و خانواده شرکت نفت هستند . 
وی افزود : یکی دو بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم که البته آنها نیز فرزندان شرکت نفت هستند ، اما در بخش کاتا به دلیل اینکه ۲ تن از بازیکنان سال گذشته مان سرباز مملکت هستند لذا از بازیکنان تیم کرمان استفاده کرده ایم و هر ۳ کاتارو تیم کرمانی هستند .
بهنام فر در پایان از از آرام فدایی به عنوان مدیریت تیم و همچنین از حضور محمد نظری به عنوان سرپرست تیم مناطق نفت خیز جنوب نام برد و از زحماتشان برای این تیم کاراته تشکر و قدردانی کرد .

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا