مشکلات مالی مانع حضور تیم کاراته خراسان شمالی در رقابت‌های کشوری

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشید لمیر صبح امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی گفت: سال‌های ۸۸ تا ۹۰ کاراته کاران استان حضور پررنگ و موفقی در لیگ و سوپر لیگ کشور داشتند و مقام‌های قابل قبولی کسب کردند؛ اما به دلیل مشکلات مالی این هیئت، تیم کاراته این استان در چند سال اخیر موفق به حضور در مسابقات کشوری نشد.

وی اظهار امیدواری کرد که با انتخاب رئیس و تشکیل کادر اداری جدید این هیئت و رفع مشکلات مالی، تیم کاراته استان بتواند زمینه حضور ورزشکاران این رشته ورزشی را در میادین کشوری فراهم کند.

رشید لمیر اظهار داشت: هم اکنون ۹۳۱ نفر در خراسان شمالی تحت بیمه ورزشی رشته کاراته هستند، این آمار قابل قبولی است، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند کار و جذب ورزشکار بیشتر هستیم.

وی از برداشته شدن موانع حضور تیم کاراته استان در سوپر لیگ و آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری اردوی تیم ملی کاراته در یکی از رده‌های سنی در بجنورد خبر داد و افزود: مشکلات مالی و موانع حضور تیم کاراته در سوپر لیگ تسهیل می‌شود.

رشید لمیر، خود باوری و بالا رفتن اعتماد به نفس ورزشکاران استان را مهم‌ترین فلسفه تشکیل اردوهای مختلف تیم ملی دانست و گفت: ورزشکاران نوجوان و جوان این استان وقتی در کنار بزرگان و قهرمانان کشوری تیم ملی قرار می‌گیرند از اعتماد به نفس و ارتقاء سطح کیفی بالای برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: این خود باوری و اعتماد به نفس حضور قاطعانه ورزشکاران استانی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم می‌کند.

مجمع انتخاب رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای این مجمع در محل اداره ورزش و جوانان بجنورد برگزار و دانیال جاویدی با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه، به عنوان رئیس هیئت کاراته استان انتخاب شد.

رئیس جدید هیئت کاراته استان، حضور در لیگ‌های کشوری، برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی استان در رده‌های مختلف سنی و گسترش و رونق ورزش کاراته را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاویدی پیش از این نیز به عنوان سرپرست و رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی مشغول به کار بوده است.

 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا