صافی: نتایج بدست آمده نه بد است و نه خوب!

مجید صافی مربی سابق تیم ملی کاراته نتایج بدست آمده در مسابقات جهانی اندونزی را با توجه به امکانات موجود متعادل دانست

مجید صافی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز گفت: اگر به پتانسیل کاراته ایران توجه شود این نتایج نمی تواند راضی کننده باشد اما زمانیکه به امکانات و تعداد بازی های تدارکاتی تیم ملی نگاهی می کنیم این نتایج خیلی خوب به نظر می رسد

وی با بیان اینکه نتیجه ی بدست آمده با تلاش کادر فنی و بازیکنان بدست آمده و باید به آنها دست مریزاد گفت، عنوان کرد: تیم نوجوانان ما بسیار کم تجربه بود و آنها در هیچ رویداد بزرگ و مهمی به میدان نرفتند، البته نتایج این رده ی سنی را نمی توان خوب دانست و به گفته ی بسیاری ضعیف بوده است.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: در رده ی جوانان نیز با توجه به تجربه ی بیشتر کاراته کاها نسبت به نوجوانان، توانستیم سه مدال برنز کسب کنیم که مطمئناً با کمی دقت بیشتر این مدال ها می توانست به طلا تبدیل شود.

صافی ادامه داد: نتایج تیم امید نسبت به نوجوانان و جوانان خیلی خوب بوده است و همین هم با تلاش مربیان و بازیکنان بدست آمده است. البته همین تیم نیز از بازیکنانی بهره می برد که برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت میکرد.

وی با اشاره به اینکه با پایان این رویداد ما باید به آینده فکر کنیم گفت: به هر حال این نتایج در رقابت های اندونزی بدست آمده و ما باید با بررسی دقیق نقاط ضعفمان را بررسی کنیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم. کاراته امروز چند جناحی شده و گروه ها برای بالا بردن خود دست به تخریب کاراته زده اند.

مربی سابق تیم ملی امید تأثیر عملکرد مدیریت فدراسیون در نتایج بدست آمده را زیاد دانست و گفت: مسئولین وزارت ورزش با برگزاری سریعتر انتخابات می توانند کمک کنند تا فدراسیون کاراته در یک آرامش نسبی برای مسابقات آسیایی سال آینده آماده شود.

صافی در پایان ابراز امیدواری کرد: کاراته ایران می تواند با انتخاب یک مدیر دلسوز با برنامه ریزی درست در سال های آینده دوباره قدرت خود را حفظ کند و به سمت جلو حرکت کند.

نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. خانه از پای بست ویران است. در کاراته، مشکلات اساسی و خیلی مهمتر وجود دارد که در نتایج تیم ملی کاراته بسیار تأثیرگذار است. اول از همه باید مربیگری و داوری کاراته را در حد مشاغل سطح پایین و معتبر جامعه از لحاظ قانونی آورده و آینده ی مربی، داور و قهرمان تأمین گردد؛ بعدا انتظار داشت که در ورزشی مانند کاراته با این همه تعدد سبکی و سلیقه، تیم ملی کاراته نتایج درخشان بگیرد.

  2. دل را نباید به تیم ملی و مسابقات لیگ خوش نمود و از مسائل و مشکلات مهمتر غافل شد؛ که متأسفانه همینطور شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا