هروی: انتخابات فدراسیون هر چه زودتر باید برگزار شود

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: با توجه به شرایط و امکاناتی که ما داشتیم از بازیکنان تیم امید حمایت و از نتایج کسب شده دفاع می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در مسابقات جهانی اندونزی اظهار داشت: خدا را شاکریم از پنج فرصتی که در مسابقات جهانی اندونزی داشتیم سه فرصت آن تبدیل به مدال برنز شد. بازیکنان ما از لحاظ سطح کمی و کیفی در این رقابت‌ها مشخص بودند و شاهد بودیم که در این دوره از رقابت‌ها چه کشورهایی و چه تعداد کاراته‌کاهایی حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: کاراته‌کاهای ما واقعا مسابقات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. ما حداقل در وزن ۸۴- کیلوگرم می‌توانستیم طلا کسب کنیم. خدابخشی برای اولین بار در مسابقات برون‌مرزی حضور پیدا می‌کرد که در پایان مدال برنز کسب کرد. مدال آوران ما هیچ کدام تا به حال در مسابقات آسیایی و جهانی مدال کسب نکرده بودند. در این مدتی که اردوها برگزار می‌شد آنها به مسابقات برون‌مرزی اعزام نشده بودند.

سرمربی تیم ملی امید، در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: علیرضا شیرصفت و کوشا تیموری هم جنگیدند اما از رسیدن به مدال بازماندند. این دوره از مسابقات واقعا از لحاظ کمی و کیفیت بالاتر از دوره‌های قبل بود. نگاه کنید ما نسبت به دوره قبل ارتباطات‌مان در حوزه بین‌الملل ضعیف شده بود و همانطور که مطلع هستید در چنین مواقعی در بحث داوری با مشکل روبه‌رو می‌شویم. باید این شرایط برای کاراته بسترسازی شود.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته پیش از پایان سال جاری هستید یا خیر،‌اظهار داشت: با توجه به اینکه ما سال آینده مسابقات جهانی اتریش را پیش رو داریم باید هرچه زودتر انتخابات فدراسیون کاراته برگزار شود. پس از برگزاری انتخابات با یک برنامه‌ریزی مدون کاراته می‌تواند برای رسیدن به افتخارات دوره قبل قدم بردارد. اگر انتخابات کاراته امسال برگزار شود این رشته بدون دغدغه راهی مسابقات جهانی اتریش می‌شود.

هروی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: با شرایط و امکاناتی که ما داشتیم از بازیکنان تیم امید حمایت می‌کنم و از نتایج کسب شده دفاع می‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا