آذرخودرو طلبم را نداده و امسال به دانشگاه آزاد پیوستم

ملی‌پوش کاراته گفت: هنوز هم قرارداد سال گذشته‌ام از آذرخودرو را دریافت نکرده‌ام و به همین دلیل امسال مجددا با تیم کاراته دانشگاه‌آزاد قرارداد بستم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت طلبش از تیم آذرخودرو اظهار داشت: هنوز هم از تیم آذرخودرو پولی دریافت نکرده‌ایم و دباغیان به عنوان مسئول مستقیم این موضوع، پیگیر مطالبات نفرات است. امسال برای حضور در لیگ با تیم دانشگاه‌آزاد قرارداد بستم و امیدوارم بتوانم نمایش خوبی در این مسابقات داشته باشم.

وی ادامه داد: خودم را برای حضور در کاراته وان ژاپن آماده می‌کنم و تقریبا ۱۰ روزی است که فعالیت‌های آماده‌سازی را به صورت جدی استارت زده‌ام، البته متاسفانه چند روزی است به شدت مریض شده‌ام و امیدوارم هر چه سریعتر بهتر شوم تا در مدت باقی مانده بتوانم به آمادگی کامل برسم.

ملی‌پوش سنگین وزن کاراته تصریح کرد: سال گذشته پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا در کاراته وان ژاپن حاضر شدم و نتیجه را واگذار کردم اما در این دوره انگیزه بالایی دارم و می‌خواهم با قدرت به روی تاتامی این مسابقات بروم. هدف اصلی‌ام حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است و امیدوارم فدراسیون نیز با فراهم کردن شرایط، بستر را برای حضور در رقابت‌های کاراته وان‌ها برای ما فراهم کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا