بهرامی مربی کادر فنی بانوان و تعلل خبر رسانی فدراسیون!

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شنیده ها حاکی از آن دارد که لیلا بهرامی به عنوان مربی کادر فنی بزرگسالان انتخاب شد و فریبا بداغی و سمانه خوش قدم از این کادر کنار گذاشته شدند.

حال سوال اینجاست که چرا این خبر توسط روابط عمومی فدراسیون کاراته و یا سایت فدراسیون کاراته برای علاقمندان به این رشته ورزشی اطلاع رسانی نشده است.

هر چند تعلل در رساندن خبر را می توان در رساندن نتایج مسابقات برون مرزی نیز شاهد باشیم به صورتی که برخی از سایت های خبری، خبرهای مربوط به بازی های آسیایی اینچئون را سریعتر از سایت فدراسیون کاراته به اطلاع مردم می رساندند.

باید توجه داشت که سایت فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع خبری این رشته ورزشی در ایران شناخته می شود و همچنین باید اخبار مرتبط با کاراته را در سریعترین زمان ممکن به گوش علاقه مندان به این رشته برساند.

نکته ای که ذهن جامعه کاراته را به خود مشغول کرده این است که چرا مسئولین فدراسیون به یکباره و درحالی که تنها سه هفته به مسابقات جهانی برمن آلمان مانده است این تصمیم را می گیرند و فریبا بداغی را که در یکسال گذشته در کنار تیم در مسابقات برون مرزی حضور داشته را به همراه سمانه خوش قدم که به گفته برخی از بازیکنان مانند یک روانشناس به درد و دل آنها گوش می کرده را کنار می گذارند.

چطور ممکن است مربی که تنها سه هفته زمان دارد تا مسابقات آلمان، عملکرد بازیکنان را بشناسد یا بتواند به آنها برای رفع نقاط ضعفشان کمک کند.آیا این تصمیم چیز بیش از یک تصمیم ناآگاهانه و غیر اصولی نیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا